בעיה | ניתוקים במערכת מולטימדיה
-
@מיישה עקפתי את החסימה שלהם בדקה הראשונה שראיתי את המולטימדיה..
פשוט מאוד להכנס לנגן מוזיקה בוויז
-
@iosi-poli
זה ברנו הגדולה, טראפיק, נכון?
זה הכי כואב לי שמתעללים בנכים ושמים להם כזו מערכת...
יצא לי להחליף לכמה... -
@iosi-poli
זה ברנו הגדולה, טראפיק, נכון?
זה הכי כואב לי שמתעללים בנכים ושמים להם כזו מערכת...
יצא לי להחליף לכמה... -
-
@עניו-כמשה
כן, בתוספת תשלום על הזכות... -
@עניו-כמשה
בהגדרות, איפוס, קוד 7890
בחוטים רופפים זה היה נכבה גם באמצע נסיעה, וכפי שתיארת, גם במסך שחור זה נראה שהיא דולקת. -
@מיישה
אקווה שלא יחזור על עצמותגיד לכל אפשרות שם יש קוד אחר?
משהו אחד זה 8888
דבר אחר 7890האם יש לך את כל הקודים של המערכת הזו?
-
@עניו-כמשה
קוד למה אתה צריך, תגיד משהו ספציפי. -
@עניו-כמשה תעלה צילום אודות של המערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
