בעיה | נעלם הקוד מנהל של ווצאפ פון ימות המשיח- מה לעשות?
-
@חנון_טכני אפשר לשחזר לטלפון של יוצר המערכת
-
@חנון_טכני כשאתה מנסה להתחבר לניהול תקיש # לבד בלי קוד בשביל לעבור לשחזור סיסמה
-
@מחובר-23 כתב בבעיה | נעלם הקוד מנהל של ווצאפ פון ימות המשיח- מה לעשות?:
תנסה באתר של ימות המשיח
בשביל זה צריך אימות דו שלבי שזה דרך המספר מנהל (מי שפתח את המערכת) כנ"ל לגבי שחזור סיסמא ע"י הקשה על #
-
@מחובר-23 כתב בבעיה | נעלם הקוד מנהל של ווצאפ פון ימות המשיח- מה לעשות?:
תנסה באתר של ימות המשיח
בשביל זה צריך אימות דו שלבי שזה דרך המספר מנהל (מי שפתח את המערכת) כנ"ל לגבי שחזור סיסמא ע"י הקשה על #
@הישיבע-בוחר נוו ומי מנהל המערכת

-
@הישיבע-בוחר נוו ומי מנהל המערכת

@כככככ תבדוק האם המספר שהוא כותב שהוא שולח אליו זה באמת המספר שלך, ובין אם כן ובין אם לא תוכל תמיד לפנות לשירות לקוחות...

-
@כככככ תבדוק האם המספר שהוא כותב שהוא שולח אליו זה באמת המספר שלך, ובין אם כן ובין אם לא תוכל תמיד לפנות לשירות לקוחות...

@הישיבע-בוחר כמדומה שהם רוצים 60 על איפוס סיסמא..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות