בקשת מידע | שאלה לבעלי ג'לי מקס
-
-
אני מעוניין לקנות אבל הבנתי שמבחינת נראות הוא לא משהו
האם מישהו מצא לכך פתרון? יש דרך לטשטש את זה איכשהו?
במידה ולא מישהו מכיר אלטרנטיבה מוצלחת למקס מבחינת נתונים (כמובן לא באותה הרמה ממש אבל עכ"פ קרוב לזה)
(היה לי את הסטאר והוא קטן לי מידי ולא כ"כ נוח)@אבירוביץ
הסטאר הוא 3 אינצ והמקס הוא 5 אינצ
וזה הפרש ממש גדול (המקס נראה כמו הסמארטפונים שהיו נפוצים לפני כמה שנים)
אולי תנסה משהו באמצע
יש את אטום L של יוניהרץ (4 אינצ) או את FOSSiBOT F116 שתכף אמור לצאת (4 אינצ, שים לב הוא עבה ומשמש גם כמצלמת שטח) או את ה Doogee S mini (4.5 אינצ וגם דק מבין כל מה שהזכרתי וגם את השיאומי חצי טאצ׳ החדש (3.5 אינצ + מקשים) שהם גדולים מהג׳לי סטאר אך פחות דומים לסמארטפוןמבחינת נתונים מבין מה שהבאתי הfosibot הכי טוב (לדעתי עוקף את הג׳לי מקס) אח"כ הדוג׳י ואח"כ האטום L שהוא רק קצת פחות טוב מהמקס, ואח"כ בא החצי טאצ׳ שנחות מהם משמעותית
דירגתי לפי המעבד והראם ולאו דווקא לפי הסוללהסתם שאלה: למה אתה צריך מפרט כזה חזק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות