המלצה | מקרן מטמו בעברית
-
טוב, אמנם זה מעלי, אבל הוא טוב, אני לא זוכר איזה דגם בדיוק היה לי, אבל משהו שנראה כך ואם אני זוכר נכון עם אותו מפרט.
הוא נהדר, מקרין טוב עם HDMI והכל.
ואם אתה מחפש מקרן פשוט אז אני חושב שזה עושה את העבודה...
יכול להיות שיש אותו גם בטימו, אבל הם גנבים... -
טוב, אמנם זה מעלי, אבל הוא טוב, אני לא זוכר איזה דגם בדיוק היה לי, אבל משהו שנראה כך ואם אני זוכר נכון עם אותו מפרט.
הוא נהדר, מקרין טוב עם HDMI והכל.
ואם אתה מחפש מקרן פשוט אז אני חושב שזה עושה את העבודה...
יכול להיות שיש אותו גם בטימו, אבל הם גנבים... -
טוב, אמנם זה מעלי, אבל הוא טוב, אני לא זוכר איזה דגם בדיוק היה לי, אבל משהו שנראה כך ואם אני זוכר נכון עם אותו מפרט.
הוא נהדר, מקרין טוב עם HDMI והכל.
ואם אתה מחפש מקרן פשוט אז אני חושב שזה עושה את העבודה...
יכול להיות שיש אותו גם בטימו, אבל הם גנבים... -
טוב, אמנם זה מעלי, אבל הוא טוב, אני לא זוכר איזה דגם בדיוק היה לי, אבל משהו שנראה כך ואם אני זוכר נכון עם אותו מפרט.
הוא נהדר, מקרין טוב עם HDMI והכל.
ואם אתה מחפש מקרן פשוט אז אני חושב שזה עושה את העבודה...
יכול להיות שיש אותו גם בטימו, אבל הם גנבים... -
מנסיון אישי, נחמד מאד.
https://he.aliexpress.com/item/1005005679904409.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.10.38c6586acMNnQ7&gatewayAdapt=glo2isrקניתי לפני שנה וחצי, היה בערך אותו מחיר.
כך שאני משער שהיום ניתן למצוא באותו מחיר משהו חדיש יותר. -
מנסיון אישי, נחמד מאד.
https://he.aliexpress.com/item/1005005679904409.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.10.38c6586acMNnQ7&gatewayAdapt=glo2isrקניתי לפני שנה וחצי, היה בערך אותו מחיר.
כך שאני משער שהיום ניתן למצוא באותו מחיר משהו חדיש יותר.@צדיק-וטוב-לו-0 תודה רבה. אבל אני רוצה יותר באזור 100 שח
-
ס סתם אחד סימן נושא זה כשאלה
-
ס סתם אחד סימן נושא זה כנפתר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אבל אני מזמין המון פעמים מטמו ולא נגנבתי?