תמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה
-
אני הייתי מנסה לפרוץ שוב עם הכלי הזה:
AdobeCC2019-2020-GenP-2.2.rar -
@יוסי-מחשבים תודה.
זה מה שהובא בYN? בטלגרם?@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים תודה.
זה מה שהובא בYN? בטלגרם?כן
-
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על לחצן כחול שמופיע תחת ל-Reset Paths
(תודה למתקנים למטה) -
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על לחצן כחול שמופיע תחת ל-Reset Paths
(תודה למתקנים למטה)@יוסי-מחשבים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על Reset Paths
כמו שחשבתי\עשיתי.
לא עושה כלום... -
@אין-דופי ניסית להתקין שוב?
-
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על לחצן כחול שמופיע תחת ל-Reset Paths
(תודה למתקנים למטה)@יוסי-מחשבים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על Reset Paths
אצלי זה לא עבד
-
@צדיק-תמים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@tzach , @אין-דופי , תתקינו אינדיין 2020 בלי שטיקים ובלי טריקים מפה
מכיר את האתר והורדתי דרכו. גם שם היתה קריסה של התוכנה, אא"כ זו גירסה שיצאה בימים האחרונים...
-
@צדיק-תמים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@tzach , @אין-דופי , תתקינו אינדיין 2020 בלי שטיקים ובלי טריקים מפה
מכיר את האתר והורדתי דרכו. גם שם היתה קריסה של התוכנה, אא"כ זו גירסה שיצאה בימים האחרונים...
@tzach אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@צדיק-תמים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@tzach , @אין-דופי , תתקינו אינדיין 2020 בלי שטיקים ובלי טריקים מפה
מכיר את האתר והורדתי דרכו. גם שם היתה קריסה של התוכנה, אא"כ זו גירסה שיצאה בימים האחרונים...
2020?!
-
@יוסי-מחשבים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על Reset Paths
אצלי זה לא עבד
-
@tzach אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@צדיק-תמים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@tzach , @אין-דופי , תתקינו אינדיין 2020 בלי שטיקים ובלי טריקים מפה
מכיר את האתר והורדתי דרכו. גם שם היתה קריסה של התוכנה, אא"כ זו גירסה שיצאה בימים האחרונים...
2020?!
@צדיק-תמים אכן כן...
-
@אין-דופי אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@יוסי-מחשבים השתמשת בו בעצמך? או שלא הבנתי איך להשתמש בו, או שהוא לא מועיל להתקנות של ירון.
מסמנים את התוכנה ולוחצים על לחצן כחול שמופיע תחת ל-Reset Paths
(תודה למתקנים למטה)@יוסי-מחשבים אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
מסמנים את התוכנה ולוחצים על Reset Paths
@tzach אמר בתמיכה בהתקנות של ירון - קריסת תוכנה מיד בפתיחה:
@בן-דוד לא לחצתי על ריסט פט', אלא על הלחצן הכחול שמופיע מתחתיו ומוסתר ע"י המסך.
עבד לי מצויין כמו שכתב @tzach
@יוסי-מחשבים שמא כדאי לתקן את ההוראות.
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות