דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
3.0k פוסטים 185 כותבים 511.6k צפיות 122 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

    @cfopuser יאלה לך על זה זה יהיה ממש טוב אם תוסיף חסימת וודאו כמו שיש למפתח גירסאות

    cfopuserC מנותק
    cfopuserC מנותק
    cfopuser
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #2534

    @הישבשר-המלומד רעיון טוב נראה לגבי זה.

    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • cfopuserC cfopuser

      @הישבשר-המלומד רעיון טוב נראה לגבי זה.

      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומד
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2535

      @cfopuser בעצם המטרה היא אפליקציה שיש בה הכול (כל סוגי החסימות מכל הסוגים, פשוט היום יש הרבה חסימות אבל כל אחת טובה למשהו מסוים אז הכי טוב זה להפוך את אייבלוק לאפליקציה מכל הסוגים)

      cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

        @cfopuser בעצם המטרה היא אפליקציה שיש בה הכול (כל סוגי החסימות מכל הסוגים, פשוט היום יש הרבה חסימות אבל כל אחת טובה למשהו מסוים אז הכי טוב זה להפוך את אייבלוק לאפליקציה מכל הסוגים)

        cfopuserC מנותק
        cfopuserC מנותק
        cfopuser
        כתב נערך לאחרונה על ידי cfopuser
        #2536

        @הישבשר-המלומד יש הרבה שעומד להתווסף בקרוב,
        לגבי ההמשך תלוי בכם הציבור שיהיו מוכנים לתרום לפרויקט החשוב הזה.

        קורא מכאן לכול מי שמוכן ורוצה לתרום (לא כעת אלא אחרי שישוחרר העדכון הקרוב)
        הפרויקט רק מחכה https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

        מגנוס קרלסןמ E מיכאלושמ 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • cfopuserC cfopuser

          @הישבשר-המלומד יש הרבה שעומד להתווסף בקרוב,
          לגבי ההמשך תלוי בכם הציבור שיהיו מוכנים לתרום לפרויקט החשוב הזה.

          קורא מכאן לכול מי שמוכן ורוצה לתרום (לא כעת אלא אחרי שישוחרר העדכון הקרוב)
          הפרויקט רק מחכה https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

          מגנוס קרלסןמ מנותק
          מגנוס קרלסןמ מנותק
          מגנוס קרלסן
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2537

          @cfopuser לא יהיה אכפת לי לנסות
          אבל אני אצטרך את העזרה שלך

          הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

            @cfopuser לא יהיה אכפת לי לנסות
            אבל אני אצטרך את העזרה שלך

            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומדה מנותק
            הישבשר המלומד
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #2538

            @מגנוס-קרלסן מה הבעיה?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • cfopuserC cfopuser

              @הישבשר-המלומד יש הרבה שעומד להתווסף בקרוב,
              לגבי ההמשך תלוי בכם הציבור שיהיו מוכנים לתרום לפרויקט החשוב הזה.

              קורא מכאן לכול מי שמוכן ורוצה לתרום (לא כעת אלא אחרי שישוחרר העדכון הקרוב)
              הפרויקט רק מחכה https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

              E מנותק
              E מנותק
              efishesh
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #2539

              @cfopuser זה קוטלין טהור, נראה לי יקשה קצת על האופצייה לעזור.
              רק נקודה אחת חשובה במידה ורוצים להפוך את זה לקוד פתוח אמיתי הגיע הזמן לסגור את הנושא הזה ושכל ההארות/הערות יהיו באישוז יותר קל לעבוד במקום אחד כשאנשים לוקחים חלק בתוך הפרוייקט מאשר סתם לזרוק פה בקשות

              הישבשר המלומדה cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • E efishesh

                @cfopuser זה קוטלין טהור, נראה לי יקשה קצת על האופצייה לעזור.
                רק נקודה אחת חשובה במידה ורוצים להפוך את זה לקוד פתוח אמיתי הגיע הזמן לסגור את הנושא הזה ושכל ההארות/הערות יהיו באישוז יותר קל לעבוד במקום אחד כשאנשים לוקחים חלק בתוך הפרוייקט מאשר סתם לזרוק פה בקשות

                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומד
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                #2540
                פוסט זה נמחק!
                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • E efishesh

                  @cfopuser זה קוטלין טהור, נראה לי יקשה קצת על האופצייה לעזור.
                  רק נקודה אחת חשובה במידה ורוצים להפוך את זה לקוד פתוח אמיתי הגיע הזמן לסגור את הנושא הזה ושכל ההארות/הערות יהיו באישוז יותר קל לעבוד במקום אחד כשאנשים לוקחים חלק בתוך הפרוייקט מאשר סתם לזרוק פה בקשות

                  cfopuserC מנותק
                  cfopuserC מנותק
                  cfopuser
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #2541

                  @efishesh כן כבר יש לי מסמך עם רוב הרעיונות ושיפורים שאני רוצה להכניס,
                  גם גרסה 1.0 קרובה מאוד לשחרור.

                  דברים טובים בדרך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                    פוסט זה נמחק!

                    E מנותק
                    E מנותק
                    efishesh
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #2542

                    @הישבשר-המלומד איזה חלוקת תפקידים בדיוק צריך?
                    כל אחד יכול להוסיף מה שבא לו והמפתח מחליט מה להכניס

                    הישבשר המלומדה cfopuserC 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • E efishesh

                      @הישבשר-המלומד איזה חלוקת תפקידים בדיוק צריך?
                      כל אחד יכול להוסיף מה שבא לו והמפתח מחליט מה להכניס

                      הישבשר המלומדה מנותק
                      הישבשר המלומדה מנותק
                      הישבשר המלומד
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                      #2543

                      @efishesh הוא נותן לנו לעשות מה שאנחנו רוצים לא?
                      עריכה: זה גם מסתמא הרבה עבודה אם אנחנו רוצים להוסיף הרבה דברים כגון החסימה של האיפוס דרך הכפתורים למכשירים ללא FRP וכו

                      E תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                        @efishesh הוא נותן לנו לעשות מה שאנחנו רוצים לא?
                        עריכה: זה גם מסתמא הרבה עבודה אם אנחנו רוצים להוסיף הרבה דברים כגון החסימה של האיפוס דרך הכפתורים למכשירים ללא FRP וכו

                        E מנותק
                        E מנותק
                        efishesh
                        כתב נערך לאחרונה על ידי efishesh
                        #2544

                        @הישבשר-המלומד זה לא עובד ככה
                        עושים פורק עובדים על השינוי מעלים לגיט פותח PR והמפתח מקבל התראה עם השינוי המוצע

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • E efishesh

                          @הישבשר-המלומד איזה חלוקת תפקידים בדיוק צריך?
                          כל אחד יכול להוסיף מה שבא לו והמפתח מחליט מה להכניס

                          cfopuserC מנותק
                          cfopuserC מנותק
                          cfopuser
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #2545

                          @efishesh כן אני יפתח issues עם כול הפיצ'רים בצורה מסודרת ושכול אחד יוכל לקחת על עצמו כרצונו,
                          כן אני מבקש לבדוק טוב את הפיצ'רים לפני הוספה לתקינות וכו'.

                          @הישבשר-המלומד כול פעם שמפתח שולח עדכון לפרויקט המתחזק (במקרה הזה אני),
                          בוחר אם לאשר אותה לדחות אותה או לעשות בה שינויים להשאיר הערות ועוד.

                          זה מה שנקרא פרויקט שיתופי בקוד פתוח

                          הישבשר המלומדה ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                          2
                          • cfopuserC cfopuser

                            @efishesh כן אני יפתח issues עם כול הפיצ'רים בצורה מסודרת ושכול אחד יוכל לקחת על עצמו כרצונו,
                            כן אני מבקש לבדוק טוב את הפיצ'רים לפני הוספה לתקינות וכו'.

                            @הישבשר-המלומד כול פעם שמפתח שולח עדכון לפרויקט המתחזק (במקרה הזה אני),
                            בוחר אם לאשר אותה לדחות אותה או לעשות בה שינויים להשאיר הערות ועוד.

                            זה מה שנקרא פרויקט שיתופי בקוד פתוח

                            הישבשר המלומדה מנותק
                            הישבשר המלומדה מנותק
                            הישבשר המלומד
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #2546

                            @cfopuser טוב, לומדים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • cfopuserC cfopuser

                              @efishesh כן אני יפתח issues עם כול הפיצ'רים בצורה מסודרת ושכול אחד יוכל לקחת על עצמו כרצונו,
                              כן אני מבקש לבדוק טוב את הפיצ'רים לפני הוספה לתקינות וכו'.

                              @הישבשר-המלומד כול פעם שמפתח שולח עדכון לפרויקט המתחזק (במקרה הזה אני),
                              בוחר אם לאשר אותה לדחות אותה או לעשות בה שינויים להשאיר הערות ועוד.

                              זה מה שנקרא פרויקט שיתופי בקוד פתוח

                              ק מנותק
                              ק מנותק
                              קרט
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #2547

                              @cfopuser אתה תשתמש באותה חתימה שהיה ל
                              @iosi-poli

                              cfopuserC תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ק קרט

                                @cfopuser אתה תשתמש באותה חתימה שהיה ל
                                @iosi-poli

                                cfopuserC מנותק
                                cfopuserC מנותק
                                cfopuser
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #2548

                                @קרט כן.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ר רפאל שיר התייחס לנושא זה
                                • שניאור שמחש שניאור שמח התייחס לנושא זה
                                • ר רפאל שיר התייחס לנושא זה
                                • S sruli100

                                  @אביגדור-ברמן דבר ראשון תודה על כל מה שעשית לעם ישראל
                                  עוד שאלה אולי לעשות אפשרות לחסימת וידאו
                                  תודה

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אביגדור ברמן
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #2549

                                  @sruli100 כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):

                                  @אביגדור-ברמן דבר ראשון תודה על כל מה שעשית לעם ישראל

                                  @קרט כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):

                                  @אביגדור-ברמן כי כתבת עצובים שאתה עוזב

                                  לא הבנתי

                                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אביגדור ברמן

                                    @sruli100 כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):

                                    @אביגדור-ברמן דבר ראשון תודה על כל מה שעשית לעם ישראל

                                    @קרט כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):

                                    @אביגדור-ברמן כי כתבת עצובים שאתה עוזב

                                    לא הבנתי

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    sruli100
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #2550

                                    @אביגדור-ברמן אני מבקש סליחה זו היה טעות
                                    מה יצא פותחים מקום לחךוקת תפקידים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • א אפרים ד התייחס לנושא זה
                                    • א אהל יהודה התייחס לנושא זה
                                    • מ מחובר 23 התייחס לנושא זה
                                    • cfopuserC cfopuser

                                      @הישבשר-המלומד יש הרבה שעומד להתווסף בקרוב,
                                      לגבי ההמשך תלוי בכם הציבור שיהיו מוכנים לתרום לפרויקט החשוב הזה.

                                      קורא מכאן לכול מי שמוכן ורוצה לתרום (לא כעת אלא אחרי שישוחרר העדכון הקרוב)
                                      הפרויקט רק מחכה https://github.com/sesese1234/SecureGuardMDM

                                      מיכאלושמ מנותק
                                      מיכאלושמ מנותק
                                      מיכאלוש
                                      מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #2551

                                      @cfopuser כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):

                                      לא כעת אלא אחרי שישוחרר העדכון הקרוב

                                      יש צפי ?

                                      iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • cfopuserC cfopuser התייחס לנושא זה
                                      • מיכאלושמ מיכאלוש

                                        @cfopuser כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):

                                        לא כעת אלא אחרי שישוחרר העדכון הקרוב

                                        יש צפי ?

                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poliI מנותק
                                        iosi poli
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי iosi poli
                                        #2552

                                        @מיכאלוש בעז"ה החופש.
                                        העדכון יכלול הרבה יותר ממה שהיה אמור להיות בו.
                                        (VPN כבר עובד, אפשרות הפעלה בלי מחשב, חנות אפליקציות עדכונים וכו')
                                        אני לא נמצא בפורום אבל אני עובד עליו קשה 🙂

                                        אם טעיתי, בבקשה תתקן אותי!

                                        הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        13
                                        • iosi poliI iosi poli

                                          @מיכאלוש בעז"ה החופש.
                                          העדכון יכלול הרבה יותר ממה שהיה אמור להיות בו.
                                          (VPN כבר עובד, אפשרות הפעלה בלי מחשב, חנות אפליקציות עדכונים וכו')
                                          אני לא נמצא בפורום אבל אני עובד עליו קשה 🙂

                                          הישבשר המלומדה מנותק
                                          הישבשר המלומדה מנותק
                                          הישבשר המלומד
                                          מדריכים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי הישבשר המלומד
                                          #2553

                                          @iosi-poli רגע אתה חוזר...

                                          התגעגעת 😊

                                          iosi poliI תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר