עזרה בDISKPART
-
המחשב לא נותן לי לכתוב כלום בDISKPART שבשורת הפקודה(CMD)
-
המחשב לא נותן לי לכתוב כלום בDISKPART שבשורת הפקודה(CMD)
@שלמה-ווייס אמר בעזרה בDISKPART:
המחשב לא נותן לי לכתוב כלום בDISKPART שבשורת הפקודה(CMD)
כשאתה כותב diskpart זה אמור לפתוח עוד שורת הפקודה (בווינדוס 7 א"א להדביק לשם)
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה בDISKPART:
המחשב לא נותן לי לכתוב כלום בDISKPART שבשורת הפקודה(CMD)
כשאתה כותב diskpart זה אמור לפתוח עוד שורת הפקודה (בווינדוס 7 א"א להדביק לשם)
@אליהו לא נכון רק אם אני לא פותח את CMD כמנהל וגם כשאני לא פותח כמנהל ונפתח לי חדש אני לא יכול לכתוב כלום (פעם ראשונה שקורה לי)
-
@אליהו לא נכון רק אם אני לא פותח את CMD כמנהל וגם כשאני לא פותח כמנהל ונפתח לי חדש אני לא יכול לכתוב כלום (פעם ראשונה שקורה לי)
-
@שלמה-ווייס ניסת להפעיל מחדש?
@אליהו כבר אנסה
-
@שלמה-ווייס ניסת להפעיל מחדש?
@אליהו לא עוזר
-
-
@משחזר-מידע ניסתי את המקלדת שעל המסך וגם לא עבד, ואיזה סיבה יש שהמקלדת תעבוד רגיל ורק בDISKPART? לא יעבוד
-
@משחזר-מידע ניסתי את המקלדת שעל המסך וגם לא עבד, ואיזה סיבה יש שהמקלדת תעבוד רגיל ורק בDISKPART? לא יעבוד
@שלמה-ווייס אמר בעזרה בDISKPART:
ואיזה סיבה יש שהמקלדת תעבוד רגיל ורק בDISKPART? לא יעבוד
כי שמה אתה יכול לשים לב למשל שאתה לא נמצא בטעות בשפה רוסית
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה בDISKPART:
ואיזה סיבה יש שהמקלדת תעבוד רגיל ורק בDISKPART? לא יעבוד
כי שמה אתה יכול לשים לב למשל שאתה לא נמצא בטעות בשפה רוסית
@משחזר-מידע אבל כתבתי בCMD את המילה DISKPART?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות