בירור | על מה ימות המשיח בנויה
-
@פנסאים כמדומה בשפת php
@Ykingsmart כתב בבירור | על מה ימות המשיח בנויה:
כמדומה בשפת php*
*רוב המערכת
וזה אני יודע...אבל בכל זאת תודה!! - לכולם
-
סתם מעניין אותי לדעת:
האם ימות המשיח היא מערכת הIVR החינמית (עם ממשק בעברית) היחידה שקיימת? -
@פנסאים לא.
תחפש גוגל פשוט.
יש עוד הרבה, רק שבה הכי הרבה משתמשים,
[זכור לי שראיתי סקר שבו 80% אמרו שהם משתמשים בה]. -
@פנסאים לא.
תחפש גוגל פשוט.
יש עוד הרבה, רק שבה הכי הרבה משתמשים,
[זכור לי שראיתי סקר שבו 80% אמרו שהם משתמשים בה]. -
@עידו300 קול כשר מציע חינמיים, (אני לא יודע, נכנסתי לאתר וכתוב שם שיש להם חינמיים,
תנסה: https://www.kolkasher.co.il/) . -
@המלאך לפי מה שכתוב זה משהו בסיסי, אם רוצים יותר מתקדם זה בתשלום, עשיתי פעם בדיקה קטנה, לא היה משהו חינמי אמיתי או ברמה כמו ימות המשיח (אבל אולי יש ולא ראיתי...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות