באג | נעלם לי חשבונות במחשב
-
@SHIMI-0 מה זה תיקיות של המשתמשים? מה מופיע לך בניהול פרופילים בהגדרות של כרום.

-
@SHIMI-0 יפה. מה מופיע לך בדף הזה של ניהול פרופילים?
-
@SHIMI-0 מה זה תיקיות של המשתמשים? מה מופיע לך בניהול פרופילים בהגדרות של כרום.

@יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | נעלם לי חשבונות במחשב:
מה מופיע לך בניהול פרופילים בהגדרות של כרום
פרופיל אחד
-
@יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | נעלם לי חשבונות במחשב:
מה מופיע לך בניהול פרופילים בהגדרות של כרום
פרופיל אחד
@SHIMI-0 תקיש על כפתור ווינדוס ועל מקש R ושם תקיש את הנתיב הבא בחלון שיפתח %localappdata%\Google\Chrome\User Data
ותלחץ אנטר -
@SHIMI-0 תקיש על כפתור ווינדוס ועל מקש R ושם תקיש את הנתיב הבא בחלון שיפתח %localappdata%\Google\Chrome\User Data
ותלחץ אנטר@יוסף-מאיר-וייס למה אי אפשר ליגרור את זה
-
@יוסף-מאיר-וייס למה אי אפשר ליגרור את זה
@SHIMI-0 ערכתי את הפוסט הקודם. תראה שוב
-
@SHIMI-0 ערכתי את הפוסט הקודם. תראה שוב
@יוסף-מאיר-וייס ראיתי אבל אני צריך להעתיק מילה במילה ? כי זה לא נותן לי ליגרור
-
@יוסף-מאיר-וייס ראיתי אבל אני צריך להעתיק מילה במילה ? כי זה לא נותן לי ליגרור
@SHIMI-0 תצלם מסך. אם אתה רואה שם תקיה עם מספר 1 ותקיה עם מספר 2 זה אומר שהפרופיל השני חי וקיים. את הכתובת הזו %localappdata%\Google\Chrome\User Data
הצלחת להעתיק לחלון או גם את זה אתה לא מצליח לגרור? -
@SHIMI-0 תצלם מסך. אם אתה רואה שם תקיה עם מספר 1 ותקיה עם מספר 2 זה אומר שהפרופיל השני חי וקיים. את הכתובת הזו %localappdata%\Google\Chrome\User Data
הצלחת להעתיק לחלון או גם את זה אתה לא מצליח לגרור?@יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | נעלם לי חשבונות במחשב:
תצלם מסך. אם אתה רואה שם תקיה עם מספר 1 ותקיה עם מספר 2 זה אומר שהפרופיל השני חי וקיים
אין
-
@יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | נעלם לי חשבונות במחשב:
תצלם מסך. אם אתה רואה שם תקיה עם מספר 1 ותקיה עם מספר 2 זה אומר שהפרופיל השני חי וקיים
אין
@SHIMI-0 אתה יודע לצלם מסך? אם כן תצלם מה רואים שם
-
@SHIMI-0 אתה יודע לצלם מסך? אם כן תצלם מה רואים שם
-
@SHIMI-0 תחפש למטה במחשב כלי החיתוך ושם תבחר בצילום תמונה , התמונה אמורה להיווצר בתקיה תמונות בתוך תקיה באנגלית. תעלה לפה את התמונה
-
@SHIMI-0 תחפש למטה במחשב כלי החיתוך ושם תבחר בצילום תמונה , התמונה אמורה להיווצר בתקיה תמונות בתוך תקיה באנגלית. תעלה לפה את התמונה
@יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | נעלם לי חשבונות במחשב:
תחפש למטה במחשב כלי החיתוך
זה לא ניפתח לי ניראה לי המחשב עוד יום מת
-
@יוסף-מאיר-וייס כתב בבאג | נעלם לי חשבונות במחשב:
תחפש למטה במחשב כלי החיתוך
זה לא ניפתח לי ניראה לי המחשב עוד יום מת
@SHIMI-0 תראה בשולחן העבודה אם אתה מזהה את הדברים שם ולא חסר דברים. אם חסר אז יתכן שהבעיה היא בפרופיל של הווינדוס שלא נטען טוב
-
@SHIMI-0 תראה בשולחן העבודה אם אתה מזהה את הדברים שם ולא חסר דברים. אם חסר אז יתכן שהבעיה היא בפרופיל של הווינדוס שלא נטען טוב
@יוסף-מאיר-וייס כיביתי והדלקתי אלף פעמים
-
@יוסף-מאיר-וייס כיביתי והדלקתי אלף פעמים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות