הסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9
-
@חלה_קלועה אתה לא יכול להציע מוצר למכירה ולא לענות
אני מעוניין לקנות אשמח למענה -
-
-
@שניאור-שמח
החלפתי אותו.... -
-
@שניאור-שמח
החלפתי אותו....@בובו כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:
@שניאור-שמח
החלפתי אותו....ואני כבר חשבתי ש-@נוחעם-fm לא יודע לפתוח קישורים..

-
@בובו כתב בהסבר | סקירה של המכשיר חצי טאצ' החדש LOM S9:
@שניאור-שמח
החלפתי אותו....ואני כבר חשבתי ש-@נוחעם-fm לא יודע לפתוח קישורים..

-
שלום וברכה לאחרונה כל איזה חצי יום המכשיר כותב לי שממשק המשתמש עצר... ואז צריך לסגור אותו ולחכות שיידלק מחדש... קרה למישהו? יש דרך לפתור את זה? או שזה סתם שכבד לו...
-
@בינוני זה משהו שהגדרת, בברית מחדל אין, אני לא מוצא הגדרה של זה.
יש הקראה בהגדרות נגישות, אבל הוא מקריא לך רק את ההתראת חירום ולא שום דבר אחר ? -
@בינוני זה משהו שהגדרת, בברית מחדל אין, אני לא מוצא הגדרה של זה.
יש הקראה בהגדרות נגישות, אבל הוא מקריא לך רק את ההתראת חירום ולא שום דבר אחר ? -
@צוציק כן הוא מקריא לי רק את ההתרעות חירום ואפילו לא את ההודעה על היציאה,
ובאמת דרך הנגישות אפשר לשנות את הקול והמהירות של זה, אבל לא הצלחתי לבטל -
@בינוני אם אין לך את ההגדרה הזו

תנסה להשבית את האפליקציה הזו

-
@בינוני אם אין לך את ההגדרה הזו

תנסה להשבית את האפליקציה הזו

-
@מטען-נייד אזל במלאי
-
@בינוני אם אין לך את ההגדרה הזו

תנסה להשבית את האפליקציה הזו

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
