המלצה | תוכנת כתיבה על הדפדפן
-
קצת ישבתי עם קלוד וכתבנו קוד לתוכנה המעולה הזו,
מי שאין וורד על המחשב ויש לו כרום,
יכול לפתוח את הקישור-https://claude.ai/public/artifacts/8f640e73-2de3-4c46-8c90-241898738641
ולהנות -
קצת ישבתי עם קלוד וכתבנו קוד לתוכנה המעולה הזו,
מי שאין וורד על המחשב ויש לו כרום,
יכול לפתוח את הקישור-https://claude.ai/public/artifacts/8f640e73-2de3-4c46-8c90-241898738641
ולהנות -
@חיים-אשלג
איפה תמונה על התוכנה איפה?
הנה בשבילך:

-
-
קצת ישבתי עם קלוד וכתבנו קוד לתוכנה המעולה הזו,
מי שאין וורד על המחשב ויש לו כרום,
יכול לפתוח את הקישור-https://claude.ai/public/artifacts/8f640e73-2de3-4c46-8c90-241898738641
ולהנות@חיים-אשלג כתב בהמלצה | תוכנת כתיבה על הדפדפן:
מי שאין וורד על המחשב ויש לו כרום,
במחילה מכבודך, אבל לא כ''כ הבנתי את הבשורה, במה הוא יותר טוב מ''כתבן''?
-
@חיים-אשלג כתב בהמלצה | תוכנת כתיבה על הדפדפן:
מי שאין וורד על המחשב ויש לו כרום,
במחילה מכבודך, אבל לא כ''כ הבנתי את הבשורה, במה הוא יותר טוב מ''כתבן''?
@menajemmendel א. עיצוב יותר חדשני
ב. יותר פונקציות -
@menajemmendel א. עיצוב יותר חדשני
ב. יותר פונקציות@חיים-אשלג אבל אני לא מבין בכלל, חשבתי שלפחות עובד אופליין, אבל אם לא למה עדיף מגוגל דוקס? אין אפ' אפשרות לעשות הערות שוליים (אני יודע שזו לא אשמתך, זה RTF אבל אם בכל אופן מצריך אנטרנט מה הרווח?)
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות