הודעה על עזיבת הפורום.
-
לפני הכל, אני מכורח לכתוב משהו לחברי הפורום, ותיקים וחדשים כאחד:
תודה!
בשמי, ובשם כל מי שעזרתם לו עד עתה!
קיבלנו ממכם הרבה ידע ועזרה!
כעת, אגש לענין:
לפני קרוב לשנה, התחלתי להיות פעיל יחסית בפורום, והתחלתי לעזור לאנשים כאן בפורום.
מאז עברו הרבה מים בנהר, אבל לא על זה אני רוצה לכתוב בפוסט הזה.אני רוצה לכתוב כאן על ההחלטה שלי לעזוב את הפורום.
כפי מה שכתוב בפרופיל שלי, אני בן 16.
ולכל מי ששואל, זה נכון לחלוטין.מאז שהתחלתי לעזור כאן בפורום, הרבה מהזמן הפנוי שלי התחלף בעזרה כאן בפורום.
אין בזה שום בעיה, עד שאתם מסתכלים על הגיל..
אני חושב שעדיף לי להשקיע את הזמן הזה לטובתי, ואולי מי יודע, יום יבוא ואני יחזור להיום פעיל כאן בפורום.
.אז אני מברך את כל חברי הפורום בהצלחה רבה, והמשך עזרה ונתינה לכולם!
כמו כן לפני שאני עוזב, אני עדיין רוצה להשלים את העדכון האחרון שהבטחתי לאייבלוק, זה יגיע בזמן הקרוב בעז"ה.
אבקש שלא להגיב לנושא.
@צוות-פיקוח , אבקש למחוק לאחר שיבינו את הרעיון.
פוסט זה נמחק! -
לפני הכל, אני מכורח לכתוב משהו לחברי הפורום, ותיקים וחדשים כאחד:
תודה!
בשמי, ובשם כל מי שעזרתם לו עד עתה!
קיבלנו ממכם הרבה ידע ועזרה!
כעת, אגש לענין:
לפני קרוב לשנה, התחלתי להיות פעיל יחסית בפורום, והתחלתי לעזור לאנשים כאן בפורום.
מאז עברו הרבה מים בנהר, אבל לא על זה אני רוצה לכתוב בפוסט הזה.אני רוצה לכתוב כאן על ההחלטה שלי לעזוב את הפורום.
כפי מה שכתוב בפרופיל שלי, אני בן 16.
ולכל מי ששואל, זה נכון לחלוטין.מאז שהתחלתי לעזור כאן בפורום, הרבה מהזמן הפנוי שלי התחלף בעזרה כאן בפורום.
אין בזה שום בעיה, עד שאתם מסתכלים על הגיל..
אני חושב שעדיף לי להשקיע את הזמן הזה לטובתי, ואולי מי יודע, יום יבוא ואני יחזור להיום פעיל כאן בפורום.
.אז אני מברך את כל חברי הפורום בהצלחה רבה, והמשך עזרה ונתינה לכולם!
כמו כן לפני שאני עוזב, אני עדיין רוצה להשלים את העדכון האחרון שהבטחתי לאייבלוק, זה יגיע בזמן הקרוב בעז"ה.
אבקש שלא להגיב לנושא.
@צוות-פיקוח , אבקש למחוק לאחר שיבינו את הרעיון.
-
לפני הכל, אני מכורח לכתוב משהו לחברי הפורום, ותיקים וחדשים כאחד:
תודה!
בשמי, ובשם כל מי שעזרתם לו עד עתה!
קיבלנו ממכם הרבה ידע ועזרה!
כעת, אגש לענין:
לפני קרוב לשנה, התחלתי להיות פעיל יחסית בפורום, והתחלתי לעזור לאנשים כאן בפורום.
מאז עברו הרבה מים בנהר, אבל לא על זה אני רוצה לכתוב בפוסט הזה.אני רוצה לכתוב כאן על ההחלטה שלי לעזוב את הפורום.
כפי מה שכתוב בפרופיל שלי, אני בן 16.
ולכל מי ששואל, זה נכון לחלוטין.מאז שהתחלתי לעזור כאן בפורום, הרבה מהזמן הפנוי שלי התחלף בעזרה כאן בפורום.
אין בזה שום בעיה, עד שאתם מסתכלים על הגיל..
אני חושב שעדיף לי להשקיע את הזמן הזה לטובתי, ואולי מי יודע, יום יבוא ואני יחזור להיום פעיל כאן בפורום.
.אז אני מברך את כל חברי הפורום בהצלחה רבה, והמשך עזרה ונתינה לכולם!
כמו כן לפני שאני עוזב, אני עדיין רוצה להשלים את העדכון האחרון שהבטחתי לאייבלוק, זה יגיע בזמן הקרוב בעז"ה.
אבקש שלא להגיב לנושא.
@צוות-פיקוח , אבקש למחוק לאחר שיבינו את הרעיון.
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
לפני הכל, אני מכורח לכתוב משהו לחברי הפורום, ותיקים וחדשים כאחד:
תודה!
בשמי, ובשם כל מי שעזרתם לו עד עתה!
קיבלנו ממכם הרבה ידע ועזרה!
כעת, אגש לענין:
לפני קרוב לשנה, התחלתי להיות פעיל יחסית בפורום, והתחלתי לעזור לאנשים כאן בפורום.
מאז עברו הרבה מים בנהר, אבל לא על זה אני רוצה לכתוב בפוסט הזה.אני רוצה לכתוב כאן על ההחלטה שלי לעזוב את הפורום.
כפי מה שכתוב בפרופיל שלי, אני בן 16.
ולכל מי ששואל, זה נכון לחלוטין.מאז שהתחלתי לעזור כאן בפורום, הרבה מהזמן הפנוי שלי התחלף בעזרה כאן בפורום.
אין בזה שום בעיה, עד שאתם מסתכלים על הגיל..
אני חושב שעדיף לי להשקיע את הזמן הזה לטובתי, ואולי מי יודע, יום יבוא ואני יחזור להיום פעיל כאן בפורום.
.אז אני מברך את כל חברי הפורום בהצלחה רבה, והמשך עזרה ונתינה לכולם!
כמו כן לפני שאני עוזב, אני עדיין רוצה להשלים את העדכון האחרון שהבטחתי לאייבלוק, זה יגיע בזמן הקרוב בעז"ה.
אבקש שלא להגיב לנושא.
@צוות-פיקוח , אבקש למחוק לאחר שיבינו את הרעיון.
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות