בקשת מידע | איך אני מבטל את הסיסימה של המחשב
-
אני יודע את הסיסימה
-
אני יודע את הסיסימה
@RearmostPant23 תחליף סיסמה ותלחץ לאישור ללא הכנסת סיסמה חדשה
(בהנחה שזה חשבון מקומי) -
@RearmostPant23 תחליף סיסמה ותלחץ לאישור ללא הכנסת סיסמה חדשה
(בהנחה שזה חשבון מקומי)@בנימין-מחשבים זה חשבון maicrosoft
-
@בנימין-מחשבים זה חשבון maicrosoft
@RearmostPant23 אאל"ט במקרה כזה אי אפשר.
-
@RearmostPant23 אאל"ט במקרה כזה אי אפשר.
@צדיק-וטוב-לו-0 בהחלט אפשר
אבל הכי פשוט זה להפוך את החשבון לחשבון מקומי בהגדרות -
@צדיק-וטוב-לו-0 בהחלט אפשר
אבל הכי פשוט זה להפוך את החשבון לחשבון מקומי בהגדרות@בנימין-מחשבים ומה זה מהווה?
-
@בנימין-מחשבים ומה זה מהווה?
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | איך אני מבטל את הסיסימה של המחשב:
לא הבנתי את השאלה.
ברגע שתהפוך את החשבון למקומי תוכל להכניס סיסמה ריקה -
@RearmostPant23 כתב בבקשת מידע | איך אני מבטל את הסיסימה של המחשב:
לא הבנתי את השאלה.
ברגע שתהפוך את החשבון למקומי תוכל להכניס סיסמה ריקה@בנימין-מחשבים מה הכוונה חשבון מקומי, יש לזה חסרונות יתרונות או שזה נ"מ לעוד משהו?
אם כבר למה בכלל צריך את החשבון מיקרוסופט -
@בנימין-מחשבים מה הכוונה חשבון מקומי, יש לזה חסרונות יתרונות או שזה נ"מ לעוד משהו?
אם כבר למה בכלל צריך את החשבון מיקרוסופט@RearmostPant23 חשבון מייקרוסופט זה אינטרס בעיקר של מייקרוסופט
בכל מקרה עדיף לך לעבור לחשבון מקומי -
@RearmostPant23 חשבון מייקרוסופט זה אינטרס בעיקר של מייקרוסופט
בכל מקרה עדיף לך לעבור לחשבון מקומי@בנימין-מחשבים איך אני עושה את זה
-
@בנימין-מחשבים איך אני עושה את זה
@RearmostPant23 הגדרות > חשבונות > המידע שלך
ותלחץ על "היכנס במקום זאת באמצעות חשבון מקומי"
-
@צדיק-וטוב-לו-0 בהחלט אפשר
אבל הכי פשוט זה להפוך את החשבון לחשבון מקומי בהגדרות@בנימין-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך אני מבטל את הסיסימה של המחשב:
@צדיק-וטוב-לו-0 בהחלט אפשר
אדרבא, אשמח לשמוע איך.
-
@בנימין-מחשבים כתב בבקשת מידע | איך אני מבטל את הסיסימה של המחשב:
@צדיק-וטוב-לו-0 בהחלט אפשר
אדרבא, אשמח לשמוע איך.
קודם כל לבטל את זה

ואז להקיש Win+R ולהקליד netplwiz אנטר
ולבטל את הסימון מהתיבה: "משתמשים חייבים להזין שם משתמש וסיסמה כדי להשתמש במחשב זה".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות