באג | המחשב קורס
-
@יענקל-ה דבר ראשון תנסה להחליף כבל דבר שני לעיתים הדפדפן (כמו כרום) קורס בגלל הגדרת האצה חומרתית שמתנגשת עם כרטיס המסך (NVIDIA GeForce G שמופיע אצלך). תעדכן במנהל ההתקנים את הדרייבר Remote NDIS דבר שלישי שזה יכול להיות בגלל התוספים של הדפדפן שטוענים מידע תוך כדי אז תנסה להשתמש בדפדפן אחר ממה שאתה משתמש עכשיו
-
@יענקל-ה דבר ראשון תנסה להחליף כבל דבר שני לעיתים הדפדפן (כמו כרום) קורס בגלל הגדרת האצה חומרתית שמתנגשת עם כרטיס המסך (NVIDIA GeForce G שמופיע אצלך). תעדכן במנהל ההתקנים את הדרייבר Remote NDIS דבר שלישי שזה יכול להיות בגלל התוספים של הדפדפן שטוענים מידע תוך כדי אז תנסה להשתמש בדפדפן אחר ממה שאתה משתמש עכשיו
-
@יענקל-ה דבר ראשון תנסה להחליף כבל דבר שני לעיתים הדפדפן (כמו כרום) קורס בגלל הגדרת האצה חומרתית שמתנגשת עם כרטיס המסך (NVIDIA GeForce G שמופיע אצלך). תעדכן במנהל ההתקנים את הדרייבר Remote NDIS דבר שלישי שזה יכול להיות בגלל התוספים של הדפדפן שטוענים מידע תוך כדי אז תנסה להשתמש בדפדפן אחר ממה שאתה משתמש עכשיו
@כככככ כתב בבאג | המחשב קורס:
דבר ראשון תנסה להחליף כבל דבר שני לעיתים הדפדפן (כמו כרום) קורס בגלל הגדרת האצה חומרתית שמתנגשת עם כרטיס המסך (NVIDIA GeForce G שמופיע אצלך)
שזה אומר ?אשמח להסבר לאדם פשוט כמוני
@כככככ כתב בבאג | המחשב קורס:
תעדכן במנהל ההתקנים את הדרייבר Remote NDIS
איך עושים את זה?
-
@יענקל-ה תכנס בהגדרות לעדכונים, "אפשריות נוספות", תבחר ב"עדכונים אופציונליים", תסמן את העדכונים ותבחר "התקן". בהנחה שאתה בווינדוס 11 כמובן

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
