בקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט
-
@עזיז הכל בסדר זה לא משנה לתהליך הרוט כלום זה רק לנוחות
גם לי בכל הגירסאות יש פעמים שזה לא עובד משום מה תנסה להעביר לפסטבוט ותיראה שיעבוד בעז"ה.@שלמה-רביב כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
גם לי בכל הגירסאות יש פעמים שזה לא עובד משום מה תנסה להעביר לפסטבוט ותיראה שיעבוד בעז"ה
בהמשך אעדכן אותך לשכאנסה
-
@שלמה-רביב כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
גם לי בכל הגירסאות יש פעמים שזה לא עובד משום מה תנסה להעביר לפסטבוט ותיראה שיעבוד בעז"ה
בהמשך אעדכן אותך לשכאנסה
-
-
כאן תעירו ותאירו על התוכנה
תגובות למכשירוט התוכנה לביצוע רוט בקלותגם תגובות על מדריך לשימוש בתוכנה וביצוע רוט בקלות בהמצאות התוכנה
אוסף בוטים מושרשים להקלת ביצוע רוט!!
כנסו לכאן
-
@שלמה-רביב תשמע, התוכנה מטורפת, אין מילים!!
-
@עניו-כמשה אני אישית מאוד התחברתי לזה אבל אולי אני יעשה מצבים שאפשר לשנות,
איזה סיגנונות להכניס? (שחור חלק, לבן)@עניו-כמשה אני על זה עכשיו מה לעשות? איזה גוונים לעשות?
@שלמה-רביב מצב כהה רגיל בלי ניאון
וגם לבן חלק אבל הניאון מוציא את העיניים קצת -
@שלמה-רביב מצב כהה רגיל בלי ניאון
וגם לבן חלק אבל הניאון מוציא את העיניים קצת@עניו-כמשה ניסיתי לעשות את זה והתבלגן שם כל העיצוב.. קיצור לא המשכתי לעבוד על זה אבל אם זה חשוב אז בעז"ה בעידכון הבא זה יתוקן.
-
@עניו-כמשה ניסיתי לעשות את זה והתבלגן שם כל העיצוב.. קיצור לא המשכתי לעבוד על זה אבל אם זה חשוב אז בעז"ה בעידכון הבא זה יתוקן.
@שלמה-רביב מעולה
יהיה נוח בשבילי
תודה על המענה וההקשבה לא מובן מאליו -
@שלמה-רביב מעולה
יהיה נוח בשבילי
תודה על המענה וההקשבה לא מובן מאליו@עניו-כמשה יצרתי במשך הרבה זמן (מאז העדכון האחרון ) גירסה משופרת מאוד מאוד!
- גם הוספתי מצב כהה (אני אישית לא אוהב אבל רצית אז הוספתי בתור אופציה)
- הוספתי חלונית קטנה שיראו מה נשלח לADB ואפשרות לכתוב לADB פקודה ידנית...
- הוספתי אפשרות גרירה בוט וכ"ו.
- הוספתי צריבת IK
- הוספתי גם פקודות ADB
- הוספתי קצת הערות ותנאים
- תקנתי את התקנת דרייברים
ועוד כמה דברים שכחתי...
התוכנה המעודכנת תעלה בעז"ה בקרוב ממש!
רק כמה בדיקות ושיפורים אחרונים והתוכנה תעלה.
מצרף צילו"מ בספויילר:
(ניראה פחות טוב כי זה על מצב כהה)
מצב רגיל:

-
@עניו-כמשה יצרתי במשך הרבה זמן (מאז העדכון האחרון ) גירסה משופרת מאוד מאוד!
- גם הוספתי מצב כהה (אני אישית לא אוהב אבל רצית אז הוספתי בתור אופציה)
- הוספתי חלונית קטנה שיראו מה נשלח לADB ואפשרות לכתוב לADB פקודה ידנית...
- הוספתי אפשרות גרירה בוט וכ"ו.
- הוספתי צריבת IK
- הוספתי גם פקודות ADB
- הוספתי קצת הערות ותנאים
- תקנתי את התקנת דרייברים
ועוד כמה דברים שכחתי...
התוכנה המעודכנת תעלה בעז"ה בקרוב ממש!
רק כמה בדיקות ושיפורים אחרונים והתוכנה תעלה.
מצרף צילו"מ בספויילר:
(ניראה פחות טוב כי זה על מצב כהה)
מצב רגיל:

@שלמה-רביב נראה ממש מצוין הכהה תודה
אולי תוסיף בהיר רגיל אפשרי? -
@שלמה-רביב נראה ממש מצוין הכהה תודה
אולי תוסיף בהיר רגיל אפשרי?@עניו-כמשה רעיון טוב אולי אני יוסיף גם אותו בעדכון הזה.
עריכה:
בעז"ה יוסף בעדכון.
דרוש בודקים לגירסה החדשה פרטים באישי או במייל שבפרופיל שלי. -
@שלמה-רביב בעיה קטנה
עשיתי בדיקת דרייברים
והראה שלא מותקן לי
התקנתי
עשיתי הפעלה מחדש
בדקתי דרייברים ועדיין אין ליתבדוק אצלך.
-
@שלמה-רביב בעיה קטנה
עשיתי בדיקת דרייברים
והראה שלא מותקן לי
התקנתי
עשיתי הפעלה מחדש
בדקתי דרייברים ועדיין אין ליתבדוק אצלך.
@מגנוס-קרלסן אני יבדוק את העניין.
קצת קשה לבדוק את זה כי יש לי דרייברים ואין לי כוח להסיר עכשיו אבל אני יבדוק את זה.
-
@מגנוס-קרלסן אני יבדוק את העניין.
קצת קשה לבדוק את זה כי יש לי דרייברים ואין לי כוח להסיר עכשיו אבל אני יבדוק את זה.
@שלמה-רביב פשוט תבדוק בבדיקת דרייברים אם זה מראה שבאמת יש לך
או שזה באמת באג בתוכנה -
@מגנוס-קרלסן אני יבדוק את העניין.
קצת קשה לבדוק את זה כי יש לי דרייברים ואין לי כוח להסיר עכשיו אבל אני יבדוק את זה.
@שלמה-רביב איפה התוכנה המעודכנת?
-
@שלמה-רביב פשוט תבדוק בבדיקת דרייברים אם זה מראה שבאמת יש לך
או שזה באמת באג בתוכנה@מגנוס-קרלסן כתב בבקשה | תגובות לתוכנה לביצוע רוט בקלות למתחילים -מכשירוט:
@שלמה-רביב פשוט תבדוק בבדיקת דרייברים אם זה מראה שבאמת יש לך
או שזה באמת באג בתוכנהזה מראה שיש אבל בכ"מ יש כבר אז ככה שא"א לבדוק.
-
@שלמה-רביב איפה התוכנה המעודכנת?
-
ש שלמה רביב התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
