בקשת מידע | בעיה בצריבת גירסא!
-
@יענקיH מה הקשר זה צריבת גירסא לא שינוי IMEI!
@הישבשר-המלומד איפה הוא נעצר שמת לב?
NV.
מה כבר יכול להיות? IMEI! -
@הישבשר-המלומד איפה הוא נעצר שמת לב?
NV.
מה כבר יכול להיות? IMEI! -
@הישבשר-המלומד הוא נעצר בNV.
זה אומר IMEI
ההסבר ההגיוני היחיד אלא אם כן הטלפון הזה עבר המון -
@הישבשר-המלומד הוא נעצר בNV.
זה אומר IMEI
ההסבר ההגיוני היחיד אלא אם כן הטלפון הזה עבר המון -
@יענקיH הוא חדש מהאלי (מה שכן נסתי לשנות IMEI לפני זה ולא הצלחתי הטלפון לא נקלט) אז תחל'ס מה ניתן לעשות עכשיו לשנות IMEI לתקין ואז?
@הישבשר-המלומד מעניין הוא אמור לא לצרוב את החלקים האלה פשוט..
-
@הישבשר-המלומד מעניין הוא אמור לא לצרוב את החלקים האלה פשוט..
@יענקיH אז מה תכל'ס עם זה האם יש פתרון
-
@יענקיH אז מה תכל'ס עם זה האם יש פתרון
@אני-הקטן-2
אתה צורב 17 על? -
@אני-הקטן-2
אתה צורב 17 על?@יענקיH מה זה על איפה בודקים מה הטלפון
-
@יענקיH מה זה על איפה בודקים מה הטלפון
@אני-הקטן-2 סתכל באודות.
או #0000#* -
@אני-הקטן-2 סתכל באודות.
או #0000#*@יענקיH מה אני בודק אם imei רשום 07
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות