בעיה | ניתוקים במערכת מולטימדיה
-
אני מנסה להתחבר למערכת המולטימדיה באופן אלחוטי דרך אנדרואיד אוטו, אבל מידי פעם חווה ניתוק מהמערכת, ורק בכיבוי בלוטוס והפעלה מחדש של הבלוטוס, יש חיבור מחדש עד לניתוק הבא. זה מערכת סינית מאלי אקספרס. יש לי על המכשיר סינון של נטספארק, בדקתי זה לא בגללו. אשמח למי שיודע לעזור בזה.
-
-
אני מנסה להתחבר למערכת המולטימדיה באופן אלחוטי דרך אנדרואיד אוטו, אבל מידי פעם חווה ניתוק מהמערכת, ורק בכיבוי בלוטוס והפעלה מחדש של הבלוטוס, יש חיבור מחדש עד לניתוק הבא. זה מערכת סינית מאלי אקספרס. יש לי על המכשיר סינון של נטספארק, בדקתי זה לא בגללו. אשמח למי שיודע לעזור בזה.
@שניאור-שמח כתב בבעיה | ניתוקים במערכת מולטימדיה:
כדאי שתצלם את המולטימדיה שיהיה יותר קל
באמת זה יעזור להבין מה הסיפור
צלם אם מסך הבית הגדרות וכמובן את האפליקצייה של השיקוף
משהו נוסף, אולי תנסה להוריד את האפליקצייה הזו למערכת ולטלפון
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.easyconn.carman.wws&pcampaignid=web_share -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | ניתוקים במערכת מולטימדיה:
כדאי שתצלם את המולטימדיה שיהיה יותר קל
באמת זה יעזור להבין מה הסיפור
צלם אם מסך הבית הגדרות וכמובן את האפליקצייה של השיקוף
משהו נוסף, אולי תנסה להוריד את האפליקצייה הזו למערכת ולטלפון
https://play.google.com/store/apps/details?id=net.easyconn.carman.wws&pcampaignid=web_share -
@מיישה עולה על הרכבת עם שאלה דומה
קורה לי לפעמים שהמולטימדיה t10 נדלקת ועובדת אבל נשארת במסך שחור ללא אפשרות מגע ושינוי אפילו אם אני מכבה ומדליק שוב את הרכב
מה יכול להיות הבעיה? -
@עניו-כמשה
ממליץ על איפוס מערכת ושחרור זיכרון מדברים מיותרים -
@עניו-כמשה
בהגדרות, איפוס, קוד 7890
בחוטים רופפים זה היה נכבה גם באמצע נסיעה, וכפי שתיארת, גם במסך שחור זה נראה שהיא דולקת. -
-
@מיישה עקפתי את החסימה שלהם בדקה הראשונה שראיתי את המולטימדיה..
פשוט מאוד להכנס לנגן מוזיקה בוויז
-
@iosi-poli
זה ברנו הגדולה, טראפיק, נכון?
זה הכי כואב לי שמתעללים בנכים ושמים להם כזו מערכת...
יצא לי להחליף לכמה... -
@iosi-poli
זה ברנו הגדולה, טראפיק, נכון?
זה הכי כואב לי שמתעללים בנכים ושמים להם כזו מערכת...
יצא לי להחליף לכמה... -
-
@עניו-כמשה
כן, בתוספת תשלום על הזכות... -
@עניו-כמשה
בהגדרות, איפוס, קוד 7890
בחוטים רופפים זה היה נכבה גם באמצע נסיעה, וכפי שתיארת, גם במסך שחור זה נראה שהיא דולקת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

