בעיה | פלאפון Q8 לא מסכים להתקשר לרשות המיסים...
-
השיחה מתחברת ויש שקט, ניסיתי מפלאפון אחר ישן שיש לי בבית, והכל תקין, הסים הוא של רמי לוי אם זה משנה.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש. -
השיחה מתחברת ויש שקט, ניסיתי מפלאפון אחר ישן שיש לי בבית, והכל תקין, הסים הוא של רמי לוי אם זה משנה.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה מראש.@החפץ-בעילום-שמו אין לי מושג אבל בפלאפון הישן אתה גם ברמי לוי? או שהבעיה היא רק בQ8?
-
@החפץ-בעילום-שמו אין לי מושג אבל בפלאפון הישן אתה גם ברמי לוי? או שהבעיה היא רק בQ8?
@בינוני
כן גם בפלאפון הישן MTK10 זה סים של רמי לוי. -
@בינוני
כן גם בפלאפון הישן MTK10 זה סים של רמי לוי.@החפץ-בעילום-שמו אני רוצה גם לנסות מהQ8 שלי מה המספר של רשות המיסים ?
-
@בינוני
תודה על העזרה, אכן זה המספר, עכשיו זה עובד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות