בעיה | עזרה דחופה
-
הי לכולם
אני מנסה להיכנס ולגלוש בפרוג כהרגלי וזה כותב לי שצריך לאשר עוגיות ובלי זה אני לא יכול לגלוש. מחקתי עוגיות והחשבון שלי התנתק כמובן אישרתי עוגיות מחדש ועדין ההודעה הזו מופיעה לי Cookies are required to use this site. You must accept them to continue using the site
מה זה יכול להיות? אני לא יכול להתחבר ולא כלום
-
הי לכולם
אני מנסה להיכנס ולגלוש בפרוג כהרגלי וזה כותב לי שצריך לאשר עוגיות ובלי זה אני לא יכול לגלוש. מחקתי עוגיות והחשבון שלי התנתק כמובן אישרתי עוגיות מחדש ועדין ההודעה הזו מופיעה לי Cookies are required to use this site. You must accept them to continue using the site
מה זה יכול להיות? אני לא יכול להתחבר ולא כלום
-
@ע-ה-דכו-ע אני לא רואה שם פתרון, למישהו הסתדר? אני כבר מהצהרים לא יכול לגלוש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות