בעיה | נמחק הרשאת רוט בZ80
-
@מגנוס-קרלסן עשיתי הסרת מג'יסק
@NAV-ANUTK אז תתקין מג'יסק בחזרה
ותיתן הרשאות רוט לאפליקציות הנצרכות -
@NAV-ANUTK אז תתקין מג'יסק בחזרה
ותיתן הרשאות רוט לאפליקציות הנצרכות@מגנוס-קרלסן אני התקנתי וזה לא נותן לי התקנה ישירה
-
@מגנוס-קרלסן אני התקנתי וזה לא נותן לי התקנה ישירה
@NAV-ANUTK מז'תומרת התקנה ישירה?
-
@NAV-ANUTK מז'תומרת התקנה ישירה?
@מגנוס-קרלסן זה לא נותן לי התקנה ישירה רק בחירה והתקנת קובץ
-
@מגנוס-קרלסן זה לא נותן לי התקנה ישירה רק בחירה והתקנת קובץ
@NAV-ANUTK בשביל מה אתה צריך התקנה ישירה?
כבר יש לך בוט מושרש, לא? -
@NAV-ANUTK בשביל מה אתה צריך התקנה ישירה?
כבר יש לך בוט מושרש, לא?@מגנוס-קרלסן אני לא יודע, היה לי הרשאות רוט מהגרסא שעשיתי בסבא פון ועכשיו אין לי הרשאות רוט
-
@מגנוס-קרלסן אני לא יודע, היה לי הרשאות רוט מהגרסא שעשיתי בסבא פון ועכשיו אין לי הרשאות רוט
@NAV-ANUTK מי אמר שאין לך הרשאות?
אחרי שאתה התקנת את מג'יסק
אתה נכנס לטרמינל של מנהל MT
ומריץ su -
@NAV-ANUTK מי אמר שאין לך הרשאות?
אחרי שאתה התקנת את מג'יסק
אתה נכנס לטרמינל של מנהל MT
ומריץ su@מגנוס-קרלסן איך אני מריץ SU
-
@NAV-ANUTK מי אמר שאין לך הרשאות?
אחרי שאתה התקנת את מג'יסק
אתה נכנס לטרמינל של מנהל MT
ומריץ suכתב בבעיה | נמחק הרשאת רוט בZ80:
אתה נכנס לטרמינל של מנהל MT
-
@מגנוס-קרלסן איך אני מריץ SU
@NAV-ANUTK אם אתה מעוניין אני יכול לעשות לך את זה בתשלום
-
@NAV-ANUTK אם אתה מעוניין אני יכול לעשות לך את זה בתשלום
@מגנוס-קרלסן כמה?
-
@מגנוס-קרלסן כמה?
@NAV-ANUTK 40
-
@מגנוס-קרלסן אתה יכול לעשות לי באנידסק?
-
@מגנוס-קרלסן אתה יכול לעשות לי באנידסק?
@NAV-ANUTK תדבר איתי במייל שבפרופיל שלי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות