בעיה | 4*4 לא מתחבר לבלוטוס ברכב
-
זה נשמע שהבעיה במערכת של הרכב
לא מחייב שלא תקין אולי רק הגדרה מסוימת -
זה נשמע שהבעיה במערכת של הרכב
לא מחייב שלא תקין אולי רק הגדרה מסוימת@אהרון-שלום אתה יודע שזה אמור להתחבר לרכב מצויין??
-
יש לי 4*4 והוא מתחבר לרכב אבל הוא לא משמיע דרך הרכב את שיחות אבל אם אני מתקשר דרך המערכת של האוטו מהאנשי קשר אז זה כן משמיע בדיבורית מישהו יודע מה אפשר לעשות
ניסיתי לעדכן גירסא וזה לא עזר -
זה נשמע שהבעיה במערכת של הרכב
לא מחייב שלא תקין אולי רק הגדרה מסוימת@אהרון-שלום כתב בבעיה | 4*4 לא מתחבר לכלוטוס ברכב:
זה נשמע שהבעיה במערכת של הרכב
לא מחייב שלא תקין אולי רק הגדרה מסוימתענה לך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות