שיתוף | סידור הבאג של קריסת האפליקציות בגירסאות הכשרות של הנגנים
-
לאחר בדיקה ארוכה הגעתי למסקנה שמה שגורם לאפליקציה של ההגדרות לקרוס כל פעם שמדליקים את המכשיר זה בגלל שבה prop יש איזה פקודה שגורמת לכיבוי אוטומטי לא להיות על שום אופציה ולכן ההגדרות קורסות לכן צריך להכנס להגדרות כיבוי אוטומטי auto shutdown ולבחור איזה אופציה לעולם לא או never ואני מקווה שיפסיק לקרוס ההגדרות
בהמשך בעזרת ה' אני יעדכן בגירסאות הכשרות שלא יהיה את הבאג הזה -
לאחר בדיקה ארוכה הגעתי למסקנה שמה שגורם לאפליקציה של ההגדרות לקרוס כל פעם שמדליקים את המכשיר זה בגלל שבה prop יש איזה פקודה שגורמת לכיבוי אוטומטי לא להיות על שום אופציה ולכן ההגדרות קורסות לכן צריך להכנס להגדרות כיבוי אוטומטי auto shutdown ולבחור איזה אופציה לעולם לא או never ואני מקווה שיפסיק לקרוס ההגדרות
בהמשך בעזרת ה' אני יעדכן בגירסאות הכשרות שלא יהיה את הבאג הזה@אלוף-תימן צריך לכתוב 0
-
@אלוף-תימן צריך לכתוב 0
-
לאחר בדיקה ארוכה הגעתי למסקנה שמה שגורם לאפליקציה של ההגדרות לקרוס כל פעם שמדליקים את המכשיר זה בגלל שבה prop יש איזה פקודה שגורמת לכיבוי אוטומטי לא להיות על שום אופציה ולכן ההגדרות קורסות לכן צריך להכנס להגדרות כיבוי אוטומטי auto shutdown ולבחור איזה אופציה לעולם לא או never ואני מקווה שיפסיק לקרוס ההגדרות
בהמשך בעזרת ה' אני יעדכן בגירסאות הכשרות שלא יהיה את הבאג הזה@אלוף-תימן כשמו כן הוא עזרת לי מאוד!!!!!
-
@אלוף-תימן צריך לכתוב 0
-
@אלוף-תימן כתב בשיתוף | סידור הבאג של קריסת האפליקציות בגירסאות הכשרות של הנגנים:
פעם הבאה אני ידע לא לסמוך על GPT
רווח נקי.
-
@אלוף-תימן צריך לכתוב 0
@AKNVDURI כתב בשיתוף | סידור הבאג של קריסת האפליקציות בגירסאות הכשרות של הנגנים:
@אלוף-תימן צריך לכתוב 0
או פשוט למחוק אותו
(נראה שהוא מצפה לערך מספרי אם הוא קיים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות