באג | בלוטוס בעיתי בנגנים
-
לאחרונה נתקלתי בכמה נגנים שנקנו באלי אקספרס כגון הM393 פרו שלא מצליחם להתחבר לחלק מהמכשירם לדוגמה לא הצלחתי לשלוח קבצים בבלוטוס מM393 אחד לשני למרות שמהמחשב ולמחשב ולנוקיה ומנוקיה כן הצלחתי אבל לרוב הנגנים האחרים זה לא מתחבר, מישהו נתקל בזה ויודע פיתרון?
@נוחעם-fm @אלוף-תימן @עדלאידע -
לאחרונה נתקלתי בכמה נגנים שנקנו באלי אקספרס כגון הM393 פרו שלא מצליחם להתחבר לחלק מהמכשירם לדוגמה לא הצלחתי לשלוח קבצים בבלוטוס מM393 אחד לשני למרות שמהמחשב ולמחשב ולנוקיה ומנוקיה כן הצלחתי אבל לרוב הנגנים האחרים זה לא מתחבר, מישהו נתקל בזה ויודע פיתרון?
@נוחעם-fm @אלוף-תימן @עדלאידע -
לאחרונה נתקלתי בכמה נגנים שנקנו באלי אקספרס כגון הM393 פרו שלא מצליחם להתחבר לחלק מהמכשירם לדוגמה לא הצלחתי לשלוח קבצים בבלוטוס מM393 אחד לשני למרות שמהמחשב ולמחשב ולנוקיה ומנוקיה כן הצלחתי אבל לרוב הנגנים האחרים זה לא מתחבר, מישהו נתקל בזה ויודע פיתרון?
@נוחעם-fm @אלוף-תימן @עדלאידע -
-
ב בסדבסד סימן נושא זה כשאלה
-
ב בסדבסד סימן נושא זה כנפתר
-
@AKNVDURI כתב בבאג | בלוטוס בעיתי בנגנים:
צריך לשנות כתובת בלוטוס
אם צורבים גירסה מנגן אחר הכתובת של שניהם תהיה זהה?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות