להורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (Abloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.5)
-
שורה תחתונה בנגן M36 שאין לו FRP האם אפשר לפרוץ את האייבלוק דרך הכפתורים וכדו' כמו בקיידרואיד או לא? (לדעת האם עדיף גירסא)
-
שורה תחתונה בנגן M36 שאין לו FRP האם אפשר לפרוץ את האייבלוק דרך הכפתורים וכדו' כמו בקיידרואיד או לא? (לדעת האם עדיף גירסא)
-
@הישבשר-המלומד בדיוק אותו הדבר
-
@צדיק-0
אתה מתכון שזה כמו קיידרואיד שאפשר לעקוף? (עם הכפתורים) -
@הישבשר-המלומד אני מתכוון שזה מבוסס על אותה הטכנולוגיה ככה שכל מה שאפשר להוריד את קיידרואיד אפשר גם את זה
-
@iosi-poli התקנתי עם התוכנה לא באתר והתקין לי גירסה 4.5 ואני לא מצליח לעדכן ל4.6 וכשאני מפעיל מצב נטפרי הוא חוסם לי את הרשת שלי אפי' שזה נטפרי
-
@צדיק-0 זה משהו שא"א לחסום בקוד כי זה משהו תכני שלא קיים נכון?
@הישבשר-המלומד כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):
@צדיק-0 זה משהו שא"א לחסום בקוד כי זה משהו תכני שלא קיים נכון?
עכשיו אפשר לחסום גם את זה ע״י האפליקציה החדשה של @בניית-גרסאות
-
@iosi-poli אין מה לעשות בנושא שלי?
-
חברים, יצרתי מייל רשמי לאייבלוק : abloqmdm@gmail.com
כל פניה בנושא אייבלוק נא לשלוח לשם..(בגרסה הבאה יעודכן באפליקציה)
-
חברים, יצרתי מייל רשמי לאייבלוק : abloqmdm@gmail.com
כל פניה בנושא אייבלוק נא לשלוח לשם..(בגרסה הבאה יעודכן באפליקציה)
@iosi-poli ועכשיו להעביר את הrepo לשם ליצור דף הבית מסודר ועד...
-
@iosi-poli ועכשיו להעביר את הrepo לשם ליצור דף הבית מסודר ועד...
-
חברים, יצרתי מייל רשמי לאייבלוק : abloqmdm@gmail.com
כל פניה בנושא אייבלוק נא לשלוח לשם..(בגרסה הבאה יעודכן באפליקציה)
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):
חברים, יצרתי מייל רשמי לאייבלוק : abloqmdm@gmail.com
כל פניה בנושא אייבלוק נא לשלוח לשם..(בגרסה הבאה יעודכן באפליקציה)
איך הצלחת - יש לך SMS??

-
@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):
חברים, יצרתי מייל רשמי לאייבלוק : abloqmdm@gmail.com
כל פניה בנושא אייבלוק נא לשלוח לשם..(בגרסה הבאה יעודכן באפליקציה)
איך הצלחת - יש לך SMS??

@מגנוס-קרלסן לא לי, מישהו תרם לי לדקה

-
חברים, יצרתי מייל רשמי לאייבלוק : abloqmdm@gmail.com
כל פניה בנושא אייבלוק נא לשלוח לשם..(בגרסה הבאה יעודכן באפליקציה)
@iosi-poli רק שקל אחד עבור abloq.co
ושקל אחד עבור abloq.net
https://www.godaddy.com/en/domainsearch/find?itc=dlp_domain&domainToCheck=a.bloq&tmskey=1dom_03_buydomain -
@iosi-poli רק שקל אחד עבור abloq.co
ושקל אחד עבור abloq.net
https://www.godaddy.com/en/domainsearch/find?itc=dlp_domain&domainToCheck=a.bloq&tmskey=1dom_03_buydomain -
@iosi-poli רק שקל אחד עבור abloq.co
ושקל אחד עבור abloq.net
https://www.godaddy.com/en/domainsearch/find?itc=dlp_domain&domainToCheck=a.bloq&tmskey=1dom_03_buydomain -
@cfopuser יאללה, מוזמנים לתרום, לי אין אשראי..
דרך אגב, זה לא באמת שקל..
(אין מתנות חינם בדומיינים חמודים, להיות register זה 20,000 שקל (או דולר) בחודש...)

-
@iosi-poli התקנתי עם התוכנה לא באתר והתקין לי גירסה 4.5 ואני לא מצליח לעדכן ל4.6 וכשאני מפעיל מצב נטפרי הוא חוסם לי את הרשת שלי אפי' שזה נטפרי
@אשריך-עליך הקוד של מצב נטפרי נוצר ע"י @ע-ה-דכו-ע , אני לא מכיר אותו כלל, כך שאין לי דרך לעזור לך..
(וגם אין לי נטפרי, כך שגם אם הייתי רוצה לפתח את זה מחדש, אני לא יכול..) -
@cfopuser יאללה, מוזמנים לתרום, לי אין אשראי..
דרך אגב, זה לא באמת שקל..
(אין מתנות חינם בדומיינים חמודים, להיות register זה 20,000 שקל (או דולר) בחודש...)

@iosi-poli כתב בלהורדה | אפליקצית חסימה לאנדרואיד אייבלוק (A Bloq) (מבוסס על MDM) (בטא 0.4.6):
דרך אגב, זה לא באמת שקל..
זה לא שקל? לא .org...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות