בעיה | מיקרפון לא נמצא
-
לפני זמן מה מופיע לי כאילו אין לי מיקרפון במחשב
מה שבעבר היה,
למישהו יש מושג מה הבעיה ומה אפשר לעשות@חיים-אשלג בתור התחלה, תבדוק בהגדרות > צליל <מיקרופון [או משהו כזה].
תעדכן אם מופיע לך או שבכלל לא מופיע.
נ. ב. היה לך עדכון תוכנה לאחרונה? -
@חיים-אשלג בתור התחלה, תבדוק בהגדרות > צליל <מיקרופון [או משהו כזה].
תעדכן אם מופיע לך או שבכלל לא מופיע.
נ. ב. היה לך עדכון תוכנה לאחרונה? -
@חיים-אשלג לא אני מתכוון אם היה עדכון לןוינדוס.
ווינדוס לא מבקש אישור הוא מתעדכן אוטומטית.
תיכנס להגדרות מיקרופון ו. בדוק שאין בעיה בהרשאות.
אם זה לא עוזר, תפתח מנהל ההתקנים ותחפש משהו כזה - Audio inputs and outputs
ותעדכן אם עלה לך מיקרופון או לא עלה או עלה 7יש סימן אזהרה או משהו כזה. -
לפני זמן מה מופיע לי כאילו אין לי מיקרפון במחשב
מה שבעבר היה,
למישהו יש מושג מה הבעיה ומה אפשר לעשותאני יסביר ויסדר מה ש @המלאך כתב
בתור עזרה ראשונה
- הגדרות > פרטיות ואבטחה > מיקרופון - אם יש הרשאה
- מנהל ההתקנים > בקרי קול, וידאו ומשחק/קלט ופלט של שמע (אם אתה לא רואה >הצג התקנים מוסתרים) - תבדוק את הסטטוס
- הגדרות > מערכת > פתרון בעיות > פותרים נוספים לבעיות - קול
-
אני יסביר ויסדר מה ש @המלאך כתב
בתור עזרה ראשונה
- הגדרות > פרטיות ואבטחה > מיקרופון - אם יש הרשאה
- מנהל ההתקנים > בקרי קול, וידאו ומשחק/קלט ופלט של שמע (אם אתה לא רואה >הצג התקנים מוסתרים) - תבדוק את הסטטוס
- הגדרות > מערכת > פתרון בעיות > פותרים נוספים לבעיות - קול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות