בירור | מה בלוטוס של Q8?
-
@eliu כתב בבירור | מה בלוטוס של Q8?:
@דאלינאר כתב בבירור | מה בלוטוס של Q8?:
איזה דור בלוטוס הQ8? תודה.
זכור לי ש5.0
תודה.
ומישהו יודע להמליץ איזה דגמי אוזניות בלוטוס עובדות טוב גם במוזיקה וגם בשיחות בטלפון?
-
@eliu כתב בבירור | מה בלוטוס של Q8?:
@דאלינאר כתב בבירור | מה בלוטוס של Q8?:
איזה דור בלוטוס הQ8? תודה.
זכור לי ש5.0
תודה.
ומישהו יודע להמליץ איזה דגמי אוזניות בלוטוס עובדות טוב גם במוזיקה וגם בשיחות בטלפון?
-
ב בינוני התייחס לנושא זה
-
@בינוני אתה יודע אם הNC5 או 4PRO גם עובד עם Q8?
-
@דאלינאר מנסיון שלי אירפודס 4 לא עובד טוב בכלל עם Q8
וגם ראיתי שהתלוננו פה על אירפודס פרו 2 ואם אני לא טועה גם פרו3 ולכאו' לא אמור להיות הבדל
וזה ידוע שאפל לא מתחבר טוב עם מכשירים שהם לא אפל ובפרט מכשירים כשרים -
@דאלינאר מנסיון שלי אירפודס 4 לא עובד טוב בכלל עם Q8
וגם ראיתי שהתלוננו פה על אירפודס פרו 2 ואם אני לא טועה גם פרו3 ולכאו' לא אמור להיות הבדל
וזה ידוע שאפל לא מתחבר טוב עם מכשירים שהם לא אפל ובפרט מכשירים כשרים@אשריך-עליך תודה.
-
ב בינוני התייחס לנושא זה
-
ב בינוני התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות