בקשת מידע | מספר לא מוכר
-
-
צריך שמישהו יביא פה את המספרים הראשיים כי זה חסום בועד בני תורה דרך הניתוביה שמה
-
האם יש דרך להתקשר למישהו ואצלו זה יופיע שזה ממספר חסוי (בלי להיכנס להגדרות וכו')
(אני צריך לפעמים להתקשר ממספר חסוי וקשה כל פעם להיכנס להגדרות וכו')
תודה רבה!@שקאד בעיקרון *43 זה של בזק (לא יודע אם זה בתשלום או לא)
ו#31#זה בניידים ללא עלות(אמור להיות גם אפשרות בהגדרות לעשות
אל תשלח זיהוי מתקשר וה31 זה סוג של קיצור להגדרה הזאת) -
-
@YAHBDK אין לי מושג איך זה עובד (אני יכול רק לנחש), כיוון שהמערכת הזו לא שלי.
אבל מניסיון שניסיתי אתה מתקשר למספר וזה נותן שלוחה של 100 ושלוחה של 101 ואתה לוחץ ואז לוחץ את המספר שאליו ברצונך להתקשר וזה יציג לו בצג את המספר 100 - POLICE או 101 (כנ"ל). -
@YAHBDK אין לי מושג איך זה עובד (אני יכול רק לנחש), כיוון שהמערכת הזו לא שלי.
אבל מניסיון שניסיתי אתה מתקשר למספר וזה נותן שלוחה של 100 ושלוחה של 101 ואתה לוחץ ואז לוחץ את המספר שאליו ברצונך להתקשר וזה יציג לו בצג את המספר 100 - POLICE או 101 (כנ"ל).@המלאך זה מעניין כי כשבודקים את המספרים שאליהם המערכת הזאת מנתבת אז הכל אותו מספר ואני מכיר את המספר הזה וזה מספר של קו אחר לגמרי
-
@המלאך זה מעניין כי כשבודקים את המספרים שאליהם המערכת הזאת מנתבת אז הכל אותו מספר ואני מכיר את המספר הזה וזה מספר של קו אחר לגמרי
@הישיבע-בוחר מוזר, כי אני השתמשי בזה פעם.
-
@המלאך כתב בבקשת מידע | מספר לא מוכר:
0773254118
אני ניסיתי להתקשר למספר הזה,
וכשאני בוחר את סוג המספר ישנה הודעה ש'החיוג למספר זה אינו מורשה',
מישהו יודע מה הבעיה? האם זה חסימה של ועד בני תורה של ימות המשיח? -
@המלאך כתב בבקשת מידע | מספר לא מוכר:
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות