בעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
הכנסתי apn של 010
מה הכנסת בדיוק? יש לי בעיה בשיחות VOLTE בסים 010 בנוקיה 235
אולי הגדרה ידנית של הAPN תפתור את הבעיה -
@שניאור-שמח כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
זה נראה בעיה כמו ב019 שלא כל גרסה תומכת..
הוא טוען שהיה לו volte לפני שהוא החליף imei.
לכן כתבתי לו שיחזיר למה שהיה. -
-
@שניאור-שמח @נוחעם-fm
תודה רבה לשניכם עובד לי הכל עכשיו
רק צריך להוסיף חזרה volte
איך עושה את זה ? -
@shimon-d יש נתונים עכשיו? מה הimei עכשיו?
מופעל בהגדרות 4g VoLTE?כנס לקוד
*#*#4636#*#*ועם על let only ותבדוק אם יש שיחות.
-
@שניאור-שמח כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
זה נראה בעיה כמו ב019 שלא כל גרסה תומכת..
הוא טוען שהיה לו volte לפני שהוא החליף imei.
לכן כתבתי לו שיחזיר למה שהיה.@נוחעם-FM כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
הוא טוען שהיה לו volte לפני
לפני מה?
לפני שהוא החליף IMEI או שהיה לו פרטנר? -
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
ולפני ששיינתי דברים בטלפון היה בהגדרות מצב volte ועכשיו לא קיים
כשהיית ב019 או בפרטנר?
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
ולפני ששיינתי דברים בטלפון היה בהגדרות מצב volte ועכשיו לא קיים
כשהיית ב019 או בפרטנר?
@שניאור-שמח בפרטנר וודאי
וכשעברתי ל010 היה מצב volte בטלפון רק לא קרא את הסים והמליצו לשנות imei ועכשיו עובד האינטרנט בלי שיחות -
@שניאור-שמח בפרטנר וודאי
וכשעברתי ל010 היה מצב volte בטלפון רק לא קרא את הסים והמליצו לשנות imei ועכשיו עובד האינטרנט בלי שיחות -
@שניאור-שמח בפרטנר וודאי
וכשעברתי ל010 היה מצב volte בטלפון רק לא קרא את הסים והמליצו לשנות imei ועכשיו עובד האינטרנט בלי שיחות@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
וכשעברתי ל010 היה מצב volte
איך אתה יודע?
אם הטלפון לא קרא את הסים? -
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
וכשעברתי ל010 היה מצב volte
איך אתה יודע?
אם הטלפון לא קרא את הסים?@שניאור-שמח היה כתוב בהגדרות שורת מצב של volte ועכשיו לא
-
@שניאור-שמח היה כתוב בהגדרות שורת מצב של volte ועכשיו לא
@shimon-d תחזיר את הסים של פרטנר, תראה אם הכל חוזר להיות רגיל (VOLTE\שיחות\אינטרנט)
-
@shimon-d תחזיר את הסים של פרטנר, תראה אם הכל חוזר להיות רגיל (VOLTE\שיחות\אינטרנט)
@שניאור-שמח אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
-
@shimon-d תשים בחזרה על gsm/wcdma/lte(prl) ויהיה שיחות.
נעלם מההגדרות השורה volte באותו סים שפעם היה?
-
@שניאור-שמח אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
ואין לך סים אחר של חברה אחרת?
-
@shimon-d כתב בבעיה | סים של 010 שלא נתמך בf22 pro:
אני כבר לא מחובר אליהם אז לא אמור לעבוד
ואין לך סים אחר של חברה אחרת?
@שניאור-שמח אני יכול לנסות
אבל יש מצב שה imei ששמתי לא תומך volte?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
