עזרה \ מסגרות במצלמה לנוקיה סי 2
-
איך אפשר למחוק את הקבצים של המסגרות ולהכין חדשות?
-
איך אפשר למחוק את הקבצים של המסגרות ולהכין חדשות?
-
רק שהוא לא נותן לי למחוק כי זה קוביץ מערכת
-
רק שהוא לא נותן לי למחוק כי זה קוביץ מערכת
@tzuribaharav פעם הבאה תתיג אותי
דבר שני זה אמור לתת לך למחוק. -
איך מתייגים?
-
איך מתייגים?
-
שלום יש לי נוקיה 5130 ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעשותו בעברית
תענו לי דחוף
תודה רבה -
שלום יש לי נוקיה 5130 ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעשותו בעברית
תענו לי דחוף
תודה רבה@מתמחה-נוקיה חוקי הפורום תפתח נושא חדש
-
שלום יש לי נוקיה 5130 ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעשותו בעברית
תענו לי דחוף
תודה רבה@מתמחה-נוקיה אמר בעזרה \ מסגרות במצלמה לנוקיה סי 2:
שלום יש לי נוקיה 5130 ורציתי לשאול אם יש אפשרות לעשותו בעברית
תענו לי דחוף
תודה רבה
@יוני אמר בעזרה \ מסגרות במצלמה לנוקיה סי 2:
@מתמחה-נוקיה חוקי הפורום תפתח נושא חדשותעלה קישור

-
מה הפירוש להעלות קישור
ואיפה כן להעלות תנושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
