בקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!
-
שלום רב!
ראיתי שיש 2 סוגים לM36 יש את הפלוס ויש את הרגיל מישהו יודע מה ההבדלים בניהם (מהירות וכדומה מידיעה)
וכן: האם הגירסאות שיש פה לM36 הרגיל עובדות גם בפלוס
והאם המחיר של הפלוס שווה את התוספת.
שאלה חשובה: האם קיים גרסא של M36 ללא וודאו והתקנות וללא ויפי שאני צורב בפשטות אבל שיש בו איזה מסך פתיחה של מאושר או לכתחילא או משהו כזה.
תודה רבה!
@מגנוס-קרלסן @אלוף-תימן -
שלום רב!
ראיתי שיש 2 סוגים לM36 יש את הפלוס ויש את הרגיל מישהו יודע מה ההבדלים בניהם (מהירות וכדומה מידיעה)
וכן: האם הגירסאות שיש פה לM36 הרגיל עובדות גם בפלוס
והאם המחיר של הפלוס שווה את התוספת.
שאלה חשובה: האם קיים גרסא של M36 ללא וודאו והתקנות וללא ויפי שאני צורב בפשטות אבל שיש בו איזה מסך פתיחה של מאושר או לכתחילא או משהו כזה.
תודה רבה!
@מגנוס-קרלסן @אלוף-תימן@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!:
שאלה חשובה: האם קיים גרסא של M36 ללא וודאו והתקנות וללא ויפי שאני צורב בפשטות אבל שיש בו איזה מסך פתיחה של מאושר או לכתחילא או משהו כזה.
לא
-
@הישבשר-המלומד כתב בבקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!:
שאלה חשובה: האם קיים גרסא של M36 ללא וודאו והתקנות וללא ויפי שאני צורב בפשטות אבל שיש בו איזה מסך פתיחה של מאושר או לכתחילא או משהו כזה.
לא
@מגנוס-קרלסן אין גירסא או שאין עם תמונה?
-
@מגנוס-קרלסן אין גירסא או שאין עם תמונה?
@הישבשר-המלומד אין אבל אתה יכול לעשות את זה דרך התוכנה החדשה שבניתי תוך חצי דקה
-
@הישבשר-המלומד אין אבל אתה יכול לעשות את זה דרך התוכנה החדשה שבניתי תוך חצי דקה
@שלמה-רביב את המסך הכשר סבבה אני מדבר על הגירסא אם קיים?
-
@הישבשר-המלומד אין אבל אתה יכול לעשות את זה דרך התוכנה החדשה שבניתי תוך חצי דקה
-
@שלמה-רביב ואי אפשר לערוך גירסא קיימת.
וכן מה יש הכי קרוב למה שאני צריך? -
@שלמה-רביב ואי אפשר לערוך גירסא קיימת.
וכן מה יש הכי קרוב למה שאני צריך?@הישבשר-המלומד אפשר אבל זה סתם מסובך כי אפשר לצרוב תוך שניה אחת עם התוכנה שלימה שכן יש את התמונה של הקיו שש על הגרסה הכשרה
-
@הישבשר-המלומד אפשר אבל זה סתם מסובך כי אפשר לצרוב תוך שניה אחת עם התוכנה שלימה שכן יש את התמונה של הקיו שש על הגרסה הכשרה
@שלמה-רביב לא הבנתי סליחה ולגבי השאלה השניה יש לי מידע?
-
שלום רב!
ראיתי שיש 2 סוגים לM36 יש את הפלוס ויש את הרגיל מישהו יודע מה ההבדלים בניהם (מהירות וכדומה מידיעה)
וכן: האם הגירסאות שיש פה לM36 הרגיל עובדות גם בפלוס
והאם המחיר של הפלוס שווה את התוספת.
שאלה חשובה: האם קיים גרסא של M36 ללא וודאו והתקנות וללא ויפי שאני צורב בפשטות אבל שיש בו איזה מסך פתיחה של מאושר או לכתחילא או משהו כזה.
תודה רבה!
@מגנוס-קרלסן @אלוף-תימן@הישבשר-המלומד צרוב תמונת פתיחה כשרה, יש בפורום
צרוב גירסה כשרה, יש בפורום
ויש גם אפליקציה חוסמת ווידאו, כאן בפורום -
אם הוא מסיר את האפשרות להתקין אפליקציות הוא לא צריך להשים את האפליקציה שחוסמת וידיאו אלא הוא צריך למחוק את הגלריה של המכשיר ולהשים גלריה ללא וידיאו
@קופיקו כתב בבקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!:
אלא הוא צריך למחוק את הגלריה של המכשיר
הגלריה של הM36
מגיעה כבר ללא וידאוהבעיה זה שדרך המצלמה או דרך סייר קבצים אפשר לראות וידאו שעובד על הגלריה
-
@קופיקו כתב בבקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!:
אלא הוא צריך למחוק את הגלריה של המכשיר
הגלריה של הM36
מגיעה כבר ללא וידאוהבעיה זה שדרך המצלמה או דרך סייר קבצים אפשר לראות וידאו שעובד על הגלריה
@מגנוס-קרלסן דרך המצלמה?
צודק צריך למחוק את נסייר קבצים -
@קופיקו כתב בבקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!:
אלא הוא צריך למחוק את הגלריה של המכשיר
הגלריה של הM36
מגיעה כבר ללא וידאוהבעיה זה שדרך המצלמה או דרך סייר קבצים אפשר לראות וידאו שעובד על הגלריה
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | מידע בנושא נגן M36 וההבדל בינו לפלוס!:
מגיעה כבר ללא וידאו
מגיעה עם וידיאו
פשוט לא מציגה אותו במסך הראשי
אבל אפשר לפתוח וידיאו דרכה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות