בעיה | מחיקת חשבון טלגרם בלי להיכנס לחשבון
-
@הרב-של-השכונה המספר כן נגיש לי אבל החשבון לא והוא שולח קוד לחשבון ולא לפאפון הם לא נותנים את האפשרות כי הם רוצים כסף על זה שיהיה אפשר לשלוח sms
-
@הרב-של-השכונה המספר כן נגיש לי אבל החשבון לא והוא שולח קוד לחשבון ולא לפאפון הם לא נותנים את האפשרות כי הם רוצים כסף על זה שיהיה אפשר לשלוח sms
@אושר מוזר אני לא שילמתי כלום וכל פעם שאני נכנס יש לי אפשרות לשלוח sms או קוד למייל..
-
@הרב-של-השכונה המספר כן נגיש לי אבל החשבון לא והוא שולח קוד לחשבון ולא לפאפון הם לא נותנים את האפשרות כי הם רוצים כסף על זה שיהיה אפשר לשלוח sms
-
@הרב-של-השכונה המספר כן נגיש לי אבל החשבון לא והוא שולח קוד לחשבון ולא לפאפון הם לא נותנים את האפשרות כי הם רוצים כסף על זה שיהיה אפשר לשלוח sms
-
@אושר כתב בבעיה | מחיקת חשבון טלגרם בלי להיכנס לחשבון:
והוא שולח קוד לחשבון ולא לפאפון הם לא נותנים את האפשרות כי הם רוצים כסף על זה שיהיה אפשר לשלוח sms
שמעתי על זה, ובזמנו התקנה של האפליקציה מחדש עבד. אנסה לברר שוב..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות