בירור | גיבוי הודעות בנוקיה 105 4G יש למישהו פיתרון??
-
יש לי נוקיה 105 4G שאני חייב לגבות את ההודעות שלה כדי לשלוח למישהו במייל
זה אפשרי בדרך כלשהי?
אולי למישהו יהיה פתרון??
@מישהו12 אולי אתה תדע? -
יש לי נוקיה 105 4G שאני חייב לגבות את ההודעות שלה כדי לשלוח למישהו במייל
זה אפשרי בדרך כלשהי?
אולי למישהו יהיה פתרון??
@מישהו12 אולי אתה תדע?@אנונימי1212 יש אפשרות לכרטיס זיכרון?
-
@אנונימי1212 יש אפשרות לכרטיס זיכרון?
@הדור-הבא לא..
אולי אפשר לשאוב גרסא עם הדאטה ולצרוב אותה על טלפון שיש לו?
או לנסות לפענח אותה במחשב? -
@הדור-הבא לא..
אולי אפשר לשאוב גרסא עם הדאטה ולצרוב אותה על טלפון שיש לו?
או לנסות לפענח אותה במחשב?@אנונימי1212 אני לא מבין בזה תשאל את @מתכנת-חובב
-
@הדור-הבא לא..
אולי אפשר לשאוב גרסא עם הדאטה ולצרוב אותה על טלפון שיש לו?
או לנסות לפענח אותה במחשב?@אנונימי1212 כתב בבירור | גיבוי הודעות בנוקיה 105 4G יש למישהו פיתרון??:
או לנסות לפענח אותה במחשב?
זה בדיוק מה שעושה הכלי שהבאתי.
-
@הדור-הבא לא..
אולי אפשר לשאוב גרסא עם הדאטה ולצרוב אותה על טלפון שיש לו?
או לנסות לפענח אותה במחשב?@אנונימי1212 אם תצליח לשאוב את הגרסה (ואולי מישהו כאן יוכל לעזור עם זה) אני אוכל בעזרת ה' להוציא משם את ההודעות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות