בקשת מידע | אינטרנט סיבים רימון
-
התקשרו אליי מרימון ואמרו שאני צריך להחליף מתשתית נחושת לסיבים השאלה היא אם אני יכול להשתמש עם ראוטר משלי?
-
התקשרו אליי מרימון ואמרו שאני צריך להחליף מתשתית נחושת לסיבים השאלה היא אם אני יכול להשתמש עם ראוטר משלי?
-
-
התקשרו אליי מרימון ואמרו שאני צריך להחליף מתשתית נחושת לסיבים השאלה היא אם אני יכול להשתמש עם ראוטר משלי?
-
@דורש-3 אין לי גישה כרגע לגיקטיים, אבל פחות משנה מה כתוב שם. מה שמשנה זו העובדה שהם לא מאפשרים ראוטר פרטי. מניסיון אישי.
@סוף-הרחוב יש מושג הנקרא בית משפט לתביעות קטנות
אם הם לא מוכנים לתת לך להשתמש בראוטר הפרטי שהם רושמים באתר שהם תומכים בו זה עילה לתביעה -
אתה לא חייב לעבור לסיבים. ואתה לא חייב לענות להם אם הם חופרים לך על זה.
אם אתה רוצה לעבור לסיבים, תשקול אם לקנות מהם או לשכור מהם את המודם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות