מצב שינה נעלם מהמחשב!?!
-
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.bat -
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.bat@יהודה-12 אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.batבמה זה שונה מזה שלא עזר?
@shloimy אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@ישראל-א תנסה להפעיל CMD כמנהל עם הפקודה
powercfg.exe /hibernate on -
@יהודה-12 אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.batבמה זה שונה מזה שלא עזר?
@shloimy אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@ישראל-א תנסה להפעיל CMD כמנהל עם הפקודה
powercfg.exe /hibernate on -
@ישראל-א
לך למנהל ההתקנים לך למתאמי תצוגה תעשה הסר התקנת התקן תפעיל מחדש את המחשב ותדווח אם התקדם משהו -
@ישראל-א
לך למנהל ההתקנים לך למתאמי תצוגה תעשה הסר התקנת התקן תפעיל מחדש את המחשב ותדווח אם התקדם משהו -
@ישראל-א
@ITAMAR25 אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:ולדעתי גם לעדכן את הדרייבר שוב
בכוונה לא כתבתי שיעדכן שוב כי אני רוצה לבדוק אולי הדרייבר החדש הסיר לו את האפשרות
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


