מצב שינה נעלם מהמחשב!?!
-
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה"

@ישראל-א אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה"

@ישראל-א אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@אליהו 
אין פה שום תמונה
-
-
@ישראל-א תפתח את שורת הפקודה כמנהל ותקליד
REG DELETE "HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell\מצב שינה" /f -
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.bat -
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.bat@יהודה-12 אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.batבמה זה שונה מזה שלא עזר?
@shloimy אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@ישראל-א תנסה להפעיל CMD כמנהל עם הפקודה
powercfg.exe /hibernate on -
@יהודה-12 אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@אליהו אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
מה זה השורת הפקודה הזאת תעשה בחיפוש cmd ותפתח כמנהל ותקליד את מה שאמרתי לך
או לחילופין תפעיל את הקובץ הבא כמנהל [אותה פעולה]
הפעלת מצב שינה- כמנהל.batבמה זה שונה מזה שלא עזר?
@shloimy אמר במצב שינה נעלם מהמחשב!?!:
@ישראל-א תנסה להפעיל CMD כמנהל עם הפקודה
powercfg.exe /hibernate on
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
