בעיה | הגדרות מדפסת משתנות לבד
-
שלום וברכה
אנחנו שוכרים מכונת צילום מחברת טכנואל.
ביום בהיר אחד התחילו להשתנות הגדרות ההדפסהיום אחד הברירת מחדל היא חוברת A3
איפסתי
יום אחד הברירת מחדל היא 72 עותקים.
איפסתי
וכן הלאהבהתחלה חשבתי שאני אשם, כי התקנתי לבד וורד ודרייברים למכונה.
אממה...
עכשיו מתברר שגם בסניף השני של הת"ת קורה אותו דבר.
יש לכם מושג מה קרה? מה יכול לגרום לכזה דבר?
שכוייעח
-
שלום וברכה
אנחנו שוכרים מכונת צילום מחברת טכנואל.
ביום בהיר אחד התחילו להשתנות הגדרות ההדפסהיום אחד הברירת מחדל היא חוברת A3
איפסתי
יום אחד הברירת מחדל היא 72 עותקים.
איפסתי
וכן הלאהבהתחלה חשבתי שאני אשם, כי התקנתי לבד וורד ודרייברים למכונה.
אממה...
עכשיו מתברר שגם בסניף השני של הת"ת קורה אותו דבר.
יש לכם מושג מה קרה? מה יכול לגרום לכזה דבר?
שכוייעח
-
@יש-שדה בהגדרות המחשב, אחר רשימת המדפסות יש הגדרה מיוחדת האם להניח לווינדוס לשנות את ברירת המחדל או לא.
-
שלום וברכה
אנחנו שוכרים מכונת צילום מחברת טכנואל.
ביום בהיר אחד התחילו להשתנות הגדרות ההדפסהיום אחד הברירת מחדל היא חוברת A3
איפסתי
יום אחד הברירת מחדל היא 72 עותקים.
איפסתי
וכן הלאהבהתחלה חשבתי שאני אשם, כי התקנתי לבד וורד ודרייברים למכונה.
אממה...
עכשיו מתברר שגם בסניף השני של הת"ת קורה אותו דבר.
יש לכם מושג מה קרה? מה יכול לגרום לכזה דבר?
שכוייעח
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
