דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36

שיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
48 פוסטים 15 כותבים 2.7k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מים אחרוניםמ מים אחרונים

    @אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

    @מים-אחרונים https://mitmachim.top/topic/82815/המלצה-גירסה-כשרה-לנגן-m36-עם-otg-גירסא-2.00-כולל-חסימת-אפשרויות-מפתחים-ולוגו-של-q6

    אני מעדיף להמתין לראות אם יש גרסא עם וויפי שלא חוסם לגמרי.
    אלא משאיר אותי בנטפרי מסונן מאוד.
    ואז אני יבצע את כל התיקונים...
    אם לא, אני יחסום אותו לגמרי.

    למה באתיל מנותק
    למה באתיל מנותק
    למה באתי
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #33

    @מים-אחרונים כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

    @אלוף-תימן כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

    @מים-אחרונים https://mitmachim.top/topic/82815/המלצה-גירסה-כשרה-לנגן-m36-עם-otg-גירסא-2.00-כולל-חסימת-אפשרויות-מפתחים-ולוגו-של-q6

    אני מעדיף להמתין לראות אם יש גרסא עם וויפי שלא חוסם לגמרי.
    אלא משאיר אותי בנטפרי מסונן מאוד.
    ואז אני יבצע את כל התיקונים...
    אם לא, אני יחסום אותו לגמרי.

    לא יהיה לך גירסא.
    יוכלו ליצור כזו גירסא מתואמת אישית בשבילך..

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אלוף תימןא אלוף תימן התייחס לנושא זה
    • עדלאידעע עדלאידע

      אז אחרי שעות של זיהוי ותיקון הבעיה,
      מצאתי את הבאג המכוון של היצרן שדאג לנו לשלל באגים במכשיר,
      היצרן שלנו הוסיף בsmali של services.jar פונקציה שדואגת שלא יהיה יותר משלוש אפליקציות ביישומים אחרונים

      עזבו את הרעיון הגרוע כשלעצמו, הוא גם השתמש בפונקציה ישנה של אנדרואיד, שפועלת רק על המשתמש הראשי, כך שאם פותחים משתמש חדש הפונקציה לא פועלת עליו...

      אז ערכתי את הפונקציה הזאת שבכלל לא תתחיל, ויצרתי מודול מאג'יסק שדוחף את ה-services.jar המתוקן לסיסטם,
      פשוט להתקין את המודול ולהפעיל מחדש, כמובן דורש רוט...
      Recent Apps Limit Fix.zip

      ליוצרי הגירסאות, זה הservices.jar המתוקן, לשים ב-/system/framework

      מ מנותק
      מ מנותק
      משה משו משהו
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #34

      @עדלאידע האם זה מתאים גם לגירסא החדשה של הנגן -
      (שמגיע לאלו שקונים לאחרונה)?

      ezerphoneE תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ משה משו משהו

        @עדלאידע האם זה מתאים גם לגירסא החדשה של הנגן -
        (שמגיע לאלו שקונים לאחרונה)?

        ezerphoneE מנותק
        ezerphoneE מנותק
        ezerphone
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #35

        @משה-משו-משהו כן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ג מנותק
          ג מנותק
          ג'ון סמית
          כתב נערך לאחרונה על ידי ג'ון סמית
          #36

          תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
          services.jar
          זה של נגן m393 ויש לו הגבלה של 2 @עדלאידע

          ezerphoneE ג עדלאידעע 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ג ג'ון סמית

            תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
            services.jar
            זה של נגן m393 ויש לו הגבלה של 2 @עדלאידע

            ezerphoneE מנותק
            ezerphoneE מנותק
            ezerphone
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #37

            @ג-ון-סמית מה יש?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ג ג'ון סמית

              תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
              services.jar
              זה של נגן m393 ויש לו הגבלה של 2 @עדלאידע

              ג מנותק
              ג מנותק
              ג'ון סמית
              כתב נערך לאחרונה על ידי ג'ון סמית
              #38

              כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

              תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
              services.jar
              זה של נגן m393 ויש לו הגבלה של 2 @עדלאידע

              @ezerphone

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ג ג'ון סמית

                כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

                תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
                services.jar
                זה של נגן m393 ויש לו הגבלה של 2 @עדלאידע

                @ezerphone

                ג מנותק
                ג מנותק
                ג'ון סמית
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #39

                המודול יעבוד גם לזה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג ג'ון סמית

                  תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
                  services.jar
                  זה של נגן m393 ויש לו הגבלה של 2 @עדלאידע

                  עדלאידעע מנותק
                  עדלאידעע מנותק
                  עדלאידע
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #40

                  @ג-ון-סמית כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

                  תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
                  services.jar

                  כן.

                  המודול יעבוד גם לזה?

                  מה שהעליתי למעלה לא, אבל זה כן
                  recent-apps-limit-fix.zip

                  ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                  2
                  • עדלאידעע עדלאידע

                    @ג-ון-סמית כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

                    תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
                    services.jar

                    כן.

                    המודול יעבוד גם לזה?

                    מה שהעליתי למעלה לא, אבל זה כן
                    recent-apps-limit-fix.zip

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    ג'ון סמית
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #41

                    @עדלאידע לא עזר...

                    עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • עדלאידעע עדלאידע

                      @ג-ון-סמית כתב בשיתוף | תיקון הבאג של ה-3 אפליקציות ביישומים אחרונים ב-m36:

                      תוכל לבדוק אם יש גם בזה?
                      services.jar

                      כן.

                      המודול יעבוד גם לזה?

                      מה שהעליתי למעלה לא, אבל זה כן
                      recent-apps-limit-fix.zip

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      ג'ון סמית
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #42

                      @עדלאידע הקובץ customize.sh שנמצא במודול ריק, כנראה לא נשמר טוב.

                      עדלאידעע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג ג'ון סמית

                        @עדלאידע הקובץ customize.sh שנמצא במודול ריק, כנראה לא נשמר טוב.

                        עדלאידעע מנותק
                        עדלאידעע מנותק
                        עדלאידע
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #43

                        @ג-ון-סמית הוא אמור להיות ריק.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ג ג'ון סמית

                          @עדלאידע לא עזר...

                          עדלאידעע מנותק
                          עדלאידעע מנותק
                          עדלאידע
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #44

                          @ג-ון-סמית עשית הפעלה מחדש?

                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • עדלאידעע עדלאידע

                            @ג-ון-סמית עשית הפעלה מחדש?

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            ג'ון סמית
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #45

                            @עדלאידע כן ובכ''א לא עבד.
                            אבל חילצתי את הקובץ jar המודול והעברתי אותו לנתיב בשורש עובד.
                            תודה ענקית...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              בסדבסד
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #46

                              @עדלאידע האם אתה יכול לערוך לי את זה זה של נגן D65 ויש לו הגבלה של 3 אפליקציות אחרונות.
                              תודה רבה
                              services.jar

                              אלוף תימןא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב בסדבסד

                                @עדלאידע האם אתה יכול לערוך לי את זה זה של נגן D65 ויש לו הגבלה של 3 אפליקציות אחרונות.
                                תודה רבה
                                services.jar

                                אלוף תימןא מנותק
                                אלוף תימןא מנותק
                                אלוף תימן
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #47

                                @בסדבסד זה לא כמו בנגן m36 זה לא אותו קוד

                                https://mitmachim.top/post/1074900

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  בסדבסד
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #48

                                  @אלוף-תימן לא, ניסיתי וזה הצריך צריבה מחדש.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר