בירור | עזרה לשיפור קליטה בתוך מחסן שאין קליטה
-
הא יש למשהוא מכשיר זול או מודם יותר חזק שאולי כן יש הקליטה לי יש סטיק נייד של וואי שהוא פגז אם חברה 019 האם יש אזה שהוא תוסף שיכול להגביר את הקליטה הסכום שאני מוכן להשקיע עד 200 שח תודה
@דוד-2421
בעיקרון מגבר קליטה של אלי אקספרס אמור לעזור בעניין
לי לפחות זה עוזר
למרות שלי יש מגבר קליטה יקר מאלי אקספרס על איזה 900 שקל אבל אני מאמין שיש גם פשוטים יותר שעובדים -
@דוד-2421
בעיקרון מגבר קליטה של אלי אקספרס אמור לעזור בעניין
לי לפחות זה עוזר
למרות שלי יש מגבר קליטה יקר מאלי אקספרס על איזה 900 שקל אבל אני מאמין שיש גם פשוטים יותר שעובדים@שקיעות-בלימוד
חוץ ממגבר שמתחיל ב 450 אין אופציה אחררת יוותר זולה ???
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות