דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | לא שומע באוזניות שמע של אפליקציות

בעיה | לא שומע באוזניות שמע של אפליקציות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
12 פוסטים 4 כותבים 172 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אמר מר
    כתב נערך לאחרונה על ידי אמר מר
    #1

    אני מפעיל שמע בתוכנת אודיוסיטי ואני לא שומע את זה באוזניות אל מהמחשב עצמו.
    איך אפשר לסדר את זה.
    תודה לכל העונים.

    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אמר מר

      אני מפעיל שמע בתוכנת אודיוסיטי ואני לא שומע את זה באוזניות אל מהמחשב עצמו.
      איך אפשר לסדר את זה.
      תודה לכל העונים.

      ל מנותק
      ל מנותק
      לנציצ
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אמר-מר
      בדקתי את הרשאות של האפליקציות??
      יכול להיות שזאת הסיבה

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ל לנציצ

        @אמר-מר
        בדקתי את הרשאות של האפליקציות??
        יכול להיות שזאת הסיבה

        א מנותק
        א מנותק
        אמר מר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @לנציצ איפה אני בודק את זה?

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אמר מר

          @לנציצ איפה אני בודק את זה?

          י מחובר
          י מחובר
          ילד לומד
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אמר-מר כתב בבעיה | לא שומע באוזניות שמע של אפליקציות:

          איפה אני בודק את זה?

          אני לא יודע איזה מערכת הפעלה יש לך אבל זה ל ווינ11.
          כנס להגדרות - אפליקציות - אפילקציות מותקנות. שם חפש את האפליקציה ואז תלחץ על ה - 3 נקודות - אפשרויות מתקדמות, שם תוכל לבדוק את ההרשאות שיש לאותה אפליקציה.

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י ילד לומד

            @אמר-מר כתב בבעיה | לא שומע באוזניות שמע של אפליקציות:

            איפה אני בודק את זה?

            אני לא יודע איזה מערכת הפעלה יש לך אבל זה ל ווינ11.
            כנס להגדרות - אפליקציות - אפילקציות מותקנות. שם חפש את האפליקציה ואז תלחץ על ה - 3 נקודות - אפשרויות מתקדמות, שם תוכל לבדוק את ההרשאות שיש לאותה אפליקציה.

            א מנותק
            א מנותק
            אמר מר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ילד-לומד אין לי שם אפשרויות
            65116604-43bf-4e10-b705-8baf3ae4492f-image.png

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אמר מר

              @ילד-לומד אין לי שם אפשרויות
              65116604-43bf-4e10-b705-8baf3ae4492f-image.png

              י מחובר
              י מחובר
              ילד לומד
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @אמר-מר

              @אמר-מר כתב בבעיה | לא שומע באוזניות שמע של אפליקציות:

              ואני לא שומע את זה באוזניות אל מהמחשב עצמו.

              אתה שומע מהמחשב? אם כן יכול להיות שבהגדרות היציאה מוגדרת על מחשב ולא על האוזניות, ואז צריך להיכנס בהגדרות ל- מערכת - צליל. שם תוכל לעשות מאיזה פלט זה יצא. 5ebd0190-b72b-4d30-80af-417aa9c9775d-image.png ||אצלי לדוג' אתה יכול לראות שיש את האוזניות (שהם למעלה) ואת היציאה מהמחשב (שזה התחתון|| בהצלחה

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י ילד לומד

                @אמר-מר

                @אמר-מר כתב בבעיה | לא שומע באוזניות שמע של אפליקציות:

                ואני לא שומע את זה באוזניות אל מהמחשב עצמו.

                אתה שומע מהמחשב? אם כן יכול להיות שבהגדרות היציאה מוגדרת על מחשב ולא על האוזניות, ואז צריך להיכנס בהגדרות ל- מערכת - צליל. שם תוכל לעשות מאיזה פלט זה יצא. 5ebd0190-b72b-4d30-80af-417aa9c9775d-image.png ||אצלי לדוג' אתה יכול לראות שיש את האוזניות (שהם למעלה) ואת היציאה מהמחשב (שזה התחתון|| בהצלחה

                א מנותק
                א מנותק
                אמר מר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ילד-לומד גם כשזה עומד על אוזניות עדיין שומע במחשב

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אמר מר

                  @ילד-לומד גם כשזה עומד על אוזניות עדיין שומע במחשב

                  י מחובר
                  י מחובר
                  ילד לומד
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אמר-מר תגלול שם למטה עד שתראה "מתקדם" שם אמור להיות כפתור פתרון בעיות שנקרא "התקני פלט" בצבע כחול כזה, תלחץ עליו ותראה לי מה הוא עושה.
                  aec018e2-09e8-4c25-87f3-b347f11e391e-image.png

                  א 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • י ילד לומד

                    @אמר-מר תגלול שם למטה עד שתראה "מתקדם" שם אמור להיות כפתור פתרון בעיות שנקרא "התקני פלט" בצבע כחול כזה, תלחץ עליו ותראה לי מה הוא עושה.
                    aec018e2-09e8-4c25-87f3-b347f11e391e-image.png

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אמר מר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ילד לומד

                      @אמר-מר תגלול שם למטה עד שתראה "מתקדם" שם אמור להיות כפתור פתרון בעיות שנקרא "התקני פלט" בצבע כחול כזה, תלחץ עליו ותראה לי מה הוא עושה.
                      aec018e2-09e8-4c25-87f3-b347f11e391e-image.png

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אמר מר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @ילד-לומד זה לא עזר

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אמר מר

                        @ילד-לומד זה לא עזר

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אמר מר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        יש למשהו פתרון?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אמר מר

                          יש למשהו פתרון?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מעלה ומוריד
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מעלה ומוריד
                          #12

                          @אמר-מר תבדוק בהגדרות של הכרטיס קול (לפעמים תוכנות הקלטה משנות את אחראי הפלט) ואין לי מושג איך מגיעים לשם אני יודע איך מגיעים לשם בקיובייס

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר