בקשת מידע | פתרון לווצאפ ביזנס
-
שלום
אבקש לדעת האם יש אופציה לווצאפ על המחשב בלי מכשיר מקושר (סמארטפון, טאבלט וכו')
תודה מראש -
שלום
אבקש לדעת האם יש אופציה לווצאפ על המחשב בלי מכשיר מקושר (סמארטפון, טאבלט וכו')
תודה מראש -
@אחת-ויחידה אמולטור.
בלוסטאקס, נוקס, WSA, אנדרואיד סטודיו...
אבל:
א. לא יעבוד בנטפרי
ב. מה המפרט של המחשב שעליו זה אמור לרוץ? כי זה כבדקודם כל תודה
ב', הייתי צריכה להוסיף : גם לא אימולטור
היה לי על המחשב ועבד יופי אבל התקנתי עליו נטפרי
הכל כמובן נחסם
פתרון אחר? -
קודם כל תודה
ב', הייתי צריכה להוסיף : גם לא אימולטור
היה לי על המחשב ועבד יופי אבל התקנתי עליו נטפרי
הכל כמובן נחסם
פתרון אחר? -
@אחת-ויחידה אין.
נטפרי + וואצאפ = רק וואצאפ ווב (מקושר) ורק באישור מיוחד שלהם.
אולי אפשר שהמקושר יהיה על אמולטור... אם אני זוכר נכון.
@מישהו12
כשאני נכנסת לווצאפ באימולטור הוא כותב לי שצריך לעדכן גירסא
הבעיה שאין גוגל פליי
ניסיתי כמה אופציות של APK אבל עדיין לא עבד -
@מישהו12
כשאני נכנסת לווצאפ באימולטור הוא כותב לי שצריך לעדכן גירסא
הבעיה שאין גוגל פליי
ניסיתי כמה אופציות של APK אבל עדיין לא עבד -
שלום
אבקש לדעת האם יש אופציה לווצאפ על המחשב בלי מכשיר מקושר (סמארטפון, טאבלט וכו')
תודה מראש -
@אחת-ויחידה יש את זה
@דוד-יצחק תודה רבה
זה בדיוק מה שחיפשתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות