בקשה | קבלת מייל בתשלום IVR ע"י נדרים פלוס
-
אם משהוא יכול לעשות לי כזה דבר בתשלום ?
@שקיעות-בלימוד תפנה אליי בפרטי
למה לא דרך נדרים? -
@שקיעות-בלימוד תפנה אליי בפרטי
למה לא דרך נדרים?@THMHE
כי זה למישהו אחר ואני לא מעוניין שיהיה לו גישה לנדרים -
@THMHE
כי זה למישהו אחר ואני לא מעוניין שיהיה לו גישה לנדרים@שקיעות-בלימוד נדרים שולחים וובהוק על כל עסקה
אתה לוקח את הוובהוק מפרסר אותו ושולח למייל -
@שקיעות-בלימוד נדרים שולחים וובהוק על כל עסקה
אתה לוקח את הוובהוק מפרסר אותו ושולח למייל@THMHE
לא כ"כ הבנתי מה הכוונה מפרסר
אבל מה שכן אני חושב עכשיו אפשר פשוט לעשות הפניה לסוג מייל מסוים למייל אחר -
@THMHE
לא כ"כ הבנתי מה הכוונה מפרסר
אבל מה שכן אני חושב עכשיו אפשר פשוט לעשות הפניה לסוג מייל מסוים למייל אחר@שקיעות-בלימוד גם נכון
-
@THMHE
לא כ"כ הבנתי מה הכוונה מפרסר
אבל מה שכן אני חושב עכשיו אפשר פשוט לעשות הפניה לסוג מייל מסוים למייל אחר@שקיעות-בלימוד נראה לי שאתה יכול לבקש את זה מנדרים פלוס
-
שלום וברכה
יש לי במערכת IVR סליקה באמצאות נדרים פלוס
אני מעוניין שכל עסקה שעברה אני יקבל מייל אם פירוט דרך ימות (לא נדרים)
האם זה שייך?
תודה מראש!@שקיעות-בלימוד נדמה לי שאפשר להגדיר בנדרים מייל על כל עסקה מוצלחת
בכל אופן, אם אתה לא מסתדר תוכל לפנות אלי 19shmuel@gmail.com -
ואם בכל אופן עדיין לא הסתדרת אתה יכול לפנות אלי kasnikms+mitn@gmail.com
אוקי נראה לי זה ההגדרה נכון?
credit_card_send_mail_ok=yes -
ש שקיעות בלימוד סימן נושא זה כנפתר
-
אוקי נראה לי זה ההגדרה נכון?
credit_card_send_mail_ok=yes@שקיעות-בלימוד אכן
שליחת אישורים בדואר אלקטרונייש לך שם עוד כמה הגדרות קשורות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות