שיחת חירום
-
@אליהו אמר בשיחת חירום:
לא בטוח שב C2 אבל יש טלפונים שאפשר להגדיר מספר חירום
איך?
זה יכול ליהות רעיון טוב אם אפשר לשנות
כי אז יוכלו לשים את המספר שלי..

@זליג-פוקס אמר בשיחת חירום:
זה יכול ליהות רעיון טוב אם אפשר לשנות
כי אז יוכלו לשים את המספר שלי..

מאמין שזה מוגבל ל3 תווים.
-
@אליהו אמר בשיחת חירום:
לא בטוח שב C2 אבל יש טלפונים שאפשר להגדיר מספר חירום
איך?
זה יכול ליהות רעיון טוב אם אפשר לשנות
כי אז יוכלו לשים את המספר שלי..

-
@זליג-פוקס אמר בשיחת חירום:
זה יכול ליהות רעיון טוב אם אפשר לשנות
כי אז יוכלו לשים את המספר שלי..

מאמין שזה מוגבל ל3 תווים.
-
100 לא יעבוד כי זה רק פה בארץ והמערכת הפעלה נבנה לכל העולם וומילא יש שם ככה
- 911 ארה"ב
- 112 אירופה
-
הערה: גם בארץ עובד אחד מהמספרים האלו, 911 או 112, מישהו שיחק בפלאפון שלי וחזרו אלי לשאול אם הכל בסדר.
בעניין שינוי מספרי חירום ראיתי פעם בפורום רוסי על זה כאן, מדובר שם על דגם אחר לא C2 אולי זה על S60.
במקום אחר שם מישהו כתב שהוא ניסה לשנות את זה למספר שלו ובכל זאת זה חייג למשטרה. -
הערה: גם בארץ עובד אחד מהמספרים האלו, 911 או 112, מישהו שיחק בפלאפון שלי וחזרו אלי לשאול אם הכל בסדר.
בעניין שינוי מספרי חירום ראיתי פעם בפורום רוסי על זה כאן, מדובר שם על דגם אחר לא C2 אולי זה על S60.
במקום אחר שם מישהו כתב שהוא ניסה לשנות את זה למספר שלו ובכל זאת זה חייג למשטרה.@דוב אמר בשיחת חירום:
הערה: גם בארץ עובד אחד מהמספרים האלו, 911 או 112, מישהו שיחק בפלאפון שלי וחזרו אלי לשאול אם הכל בסדר.
בעניין שינוי מספרי חירום ראיתי פעם בפורום רוסי על זה כאן, מדובר שם על דגם אחר לא C2 אולי זה על S60.
במקום אחר שם מישהו כתב שהוא ניסה לשנות את זה למספר שלו ובכל זאת זה חייג למשטרה.זה לא עובד על פרוטקול חיוג רגיל (שכן זה צריך לעבוד גם בזמן שאין סים במכשיר), כך שאני חוזר בי מהמחשב הראשונית שזה ניתן לישנוי ע''י עריכת קובץ כלשהו במכשיר.
צריך עיון נוסף. -
@דוב אמר בשיחת חירום:
הערה: גם בארץ עובד אחד מהמספרים האלו, 911 או 112, מישהו שיחק בפלאפון שלי וחזרו אלי לשאול אם הכל בסדר.
בעניין שינוי מספרי חירום ראיתי פעם בפורום רוסי על זה כאן, מדובר שם על דגם אחר לא C2 אולי זה על S60.
במקום אחר שם מישהו כתב שהוא ניסה לשנות את זה למספר שלו ובכל זאת זה חייג למשטרה.זה לא עובד על פרוטקול חיוג רגיל (שכן זה צריך לעבוד גם בזמן שאין סים במכשיר), כך שאני חוזר בי מהמחשב הראשונית שזה ניתן לישנוי ע''י עריכת קובץ כלשהו במכשיר.
צריך עיון נוסף.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות