בירור | איך מומלץ לשלוח פקס דרך המייל
-
מהי הדרך המומלצת יותר לשלוח פקס דרך המייל
מצאתי כמה אתרים שעושים את העבודה
השאלה היא מנסיון מה הכי מומלץ
תודה רבה -
מהי הדרך המומלצת יותר לשלוח פקס דרך המייל
מצאתי כמה אתרים שעושים את העבודה
השאלה היא מנסיון מה הכי מומלץ
תודה רבה -
@אהרון-שלום זה חינם
האם יש שם הוראות ברורות איך להשתמש -
חבר חיבר אותי למנוי שלו
זה עולה כסף למיטב ידיעתי -
@אהרון-שלום זה חינם
האם יש שם הוראות ברורות איך להשתמש -
אשמח לשמוע גם
-
הזיה שאין משהו חינמי כזה, פשוט וקל.
בוואצאפ יש בוטים כאלו בחינם. -
עד כמה שזכור לי במייל הציבורי של חדרי מחשבים 'חושב' יש את האפשרות הזו חינם, אבל נראה לי שהם מסכימים להשתמש במייל הזה רק למי שמשתמש בחדרי מחשבים שלהם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות