בירור | וואצפ בנגן ללא סים
-
מישהו יודע אם כל הנ''ל עובד גם בנגן (z80)??
https://mitmachim.top/topic/3955/וואצפ-למחשב-ללא-סמארטפון -
מישהו יודע אם כל הנ''ל עובד גם בנגן (z80)??
https://mitmachim.top/topic/3955/וואצפ-למחשב-ללא-סמארטפון@יעקב-.ר אין לי מושג בנגן הזה אבל אפשר להתקין ווצאפ להכנס לחשבון של איזה מספר כלשהוא כגון טוקמן ולגלוש על וויפי לא צריך סים ויעבוד לך בדיוק אותו דבר
-
@יעקב-.ר אין לי מושג בנגן הזה אבל אפשר להתקין ווצאפ להכנס לחשבון של איזה מספר כלשהוא כגון טוקמן ולגלוש על וויפי לא צריך סים ויעבוד לך בדיוק אותו דבר
@הרב-של-השכונה איך?
הוא לא מבקש אימות? -
@הרב-של-השכונה איך?
הוא לא מבקש אימות?@יעקב-.ר תלוי אם יש לך בחשבון מפתחות גישה אימות כפול וכו סתם ככה הוא לא דורש אימות
אם לא השתמשת בכמה מכשירים כבר שאז זה שולח לטלפון הישן אימות..
-
מישהו יודע אם כל הנ''ל עובד גם בנגן (z80)??
https://mitmachim.top/topic/3955/וואצפ-למחשב-ללא-סמארטפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות