אני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה
-
@איציק-דייטש עכשיו ראיתי כן
עשיתי עריכה למעלה
אם זה בלי רוח או אם אני לא יודע כי לא כתוב
אז עשיתי בלי אולי אפשר לנסות ולראות -
@bbn תודה רבה, וביטול כיבוי זה a נכון?!
@איציק-דייטש כך נראה כן
-
@איציק-דייטש כך נראה כן
-
@bbn משום מה עם ה f זה לא עובד
@איציק-דייטש גם עם רווח בינהם זה לא עובד?
-
shutdown -s -t 10 msg %username% המחשב עומד לכבותא) ההודעה תעלה מיד עם הרצת הפקודה
ב) רק וינדוס 10 תומך עברית,וגם זה רק ע"י הרצת הפקודה ולא ע"י שמירה כקובץ bat שממנו מריצים
ביטול:shutdown -aאם נשים במקום הs בפקודה הראשונה r זה יעשה ה]עלה מחדש.
-
shutdown -s -t 10 msg %username% המחשב עומד לכבותא) ההודעה תעלה מיד עם הרצת הפקודה
ב) רק וינדוס 10 תומך עברית,וגם זה רק ע"י הרצת הפקודה ולא ע"י שמירה כקובץ bat שממנו מריצים
ביטול:shutdown -aאם נשים במקום הs בפקודה הראשונה r זה יעשה ה]עלה מחדש.
-
@bbn ובאיזה תיקיה אני שם את זה כדי שיעלה עם וינדוס?
@איציק-דייטש
בחיפוש של ההתחלה תכתוב את זה%APPDATA%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startupאת התקיה שהוא ימצא לך כנס אליה ושם אתה מכניס את הקובץ
-
@איציק-דייטש אמר באני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה:
אם נשים במקום הs בפקודה הראשונה r זה יעשה ה]עלה מחדש.
מה הכוונה?
הפעלה מחדש
-
@איציק-דייטש אמר באני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה:
אם נשים במקום הs בפקודה הראשונה r זה יעשה ה]עלה מחדש.
מה הכוונה?
הפעלה מחדש
-
@איציק-דייטש
בחיפוש של ההתחלה תכתוב את זה%APPDATA%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startupאת התקיה שהוא ימצא לך כנס אליה ושם אתה מכניס את הקובץ
@bbn אמר באני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה:
@איציק-דייטש
בחיפוש של ההתחלה תכתוב את זה%APPDATA%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startupאת התקיה שהוא ימצא לך כנס אליה ושם אתה מכניס את הקובץ
האם -תיקייה זו אחידה לכל המשתמשים ?
-
@bbn אמר באני מחפש נושא שדובר פה בפורום על הגדרת זמן שהמחשב יכבה:
@איציק-דייטש
בחיפוש של ההתחלה תכתוב את זה%APPDATA%\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startupאת התקיה שהוא ימצא לך כנס אליה ושם אתה מכניס את הקובץ
האם -תיקייה זו אחידה לכל המשתמשים ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות