בעיה | תקלה באופיס של משרד החינוך
-
לכל מי שנתקל בתקלה הזו בימים האחרונים, זו היתה תקלה כללית (לפי דברי נציג של משרד החינוך) והתקלה סודרה
-
-
זה ההוראות שאנחנו קיבלנו:
יש להכנס לקישור הזה: https://reg-prod.eduil.net/
צריך להכניס שם משתמש וסיסמא ואז מגיעים לדף שיש באמצע ריבוע אפור. יש להעתיק את הכתוב בו
ואז להיכנס לאופיס ונכנס לחשבון ובשם משתמש להדביר את מה שהעתקנו
ולהמשיך הלאה עם הזדהות של משרד החינוך. -
זה ההוראות שאנחנו קיבלנו:
יש להכנס לקישור הזה: https://reg-prod.eduil.net/
צריך להכניס שם משתמש וסיסמא ואז מגיעים לדף שיש באמצע ריבוע אפור. יש להעתיק את הכתוב בו
ואז להיכנס לאופיס ונכנס לחשבון ובשם משתמש להדביר את מה שהעתקנו
ולהמשיך הלאה עם הזדהות של משרד החינוך.@תהילה2 כתב בבעיה | תקלה באופיס של משרד החינוך:
זה ההוראות שאנחנו קיבלנו:
יש להכנס לקישור הזה: https://reg-prod.eduil.net/
צריך להכניס שם משתמש וסיסמא ואז מגיעים לדף שיש באמצע ריבוע אפור. יש להעתיק את הכתוב בו
ואז להיכנס לאופיס ונכנס לחשבון ובשם משתמש להדביר את מה שהעתקנו
ולהמשיך הלאה עם הזדהות של משרד החינוך.עדין לא פתר את הבעיה.
זה נכנס לי לחשבון מיקרוסופט חדש, אבל עדין המסמך נעול ללא יכולת הקלדה, ועל כל נסיון הקלדה כותב לי "לא ניתן לבצע שינוי זה מאחר והבחירה נעולה".
מה זה? -
@תהילה2 כתב בבעיה | תקלה באופיס של משרד החינוך:
זה ההוראות שאנחנו קיבלנו:
יש להכנס לקישור הזה: https://reg-prod.eduil.net/
צריך להכניס שם משתמש וסיסמא ואז מגיעים לדף שיש באמצע ריבוע אפור. יש להעתיק את הכתוב בו
ואז להיכנס לאופיס ונכנס לחשבון ובשם משתמש להדביר את מה שהעתקנו
ולהמשיך הלאה עם הזדהות של משרד החינוך.עדין לא פתר את הבעיה.
זה נכנס לי לחשבון מיקרוסופט חדש, אבל עדין המסמך נעול ללא יכולת הקלדה, ועל כל נסיון הקלדה כותב לי "לא ניתן לבצע שינוי זה מאחר והבחירה נעולה".
מה זה?כתב בבעיה | תקלה באופיס של משרד החינוך:
@תהילה2 כתב בבעיה | תקלה באופיס של משרד החינוך:
זה ההוראות שאנחנו קיבלנו:
יש להכנס לקישור הזה: https://reg-prod.eduil.net/
צריך להכניס שם משתמש וסיסמא ואז מגיעים לדף שיש באמצע ריבוע אפור. יש להעתיק את הכתוב בו
ואז להיכנס לאופיס ונכנס לחשבון ובשם משתמש להדביר את מה שהעתקנו
ולהמשיך הלאה עם הזדהות של משרד החינוך.עדין לא פתר את הבעיה.
זה נכנס לי לחשבון מיקרוסופט חדש, אבל עדין המסמך נעול ללא יכולת הקלדה, ועל כל נסיון הקלדה כותב לי "לא ניתן לבצע שינוי זה מאחר והבחירה נעולה".
מה זה?הסתדר.
צריך לסגור הכל ולפתוח מחדש, או לצאת מהחשבון ולהכנס.
(תודות לג'ימני...) -
יש לי אופיס ממשרד החינוך (לעובדי הוראה).
משום מה, מאתמול הוא מבקש ממני להתחבר מחדש לחשבון (למרות שלא עשיתי כלום), אני מנסה להתחבר מחדש דרך ההזדהות של משרד החינוך, ולמרות שאני רושם את השם משתמש וסיסמה זה כותב לי על שגיאה.
פניתי למשרד החינוך שהפנו אותי להדרכת אופיס ושם טענו לי שהם מכירים את התקלה ושאין להם צפי לטיפול.
מישהו נתקל בתקלה הזאת?
מישהו יודע פרטים?
מה אפשר לעשות?
ואולי גם מישהו כן יודע מה הצפי.
הבעיה החמורה היא שלבנתיים אין לי שום גישה לשום תוכנת אופיס, הוא מיד מבקש התחברות מחדש. -
נתקלתי בבעיה גם אני
הסרתי את ההתקנה
אחר כך התקנתי מחדש דרך משרד החינוך ועובד לי
להבנתי עד עכשיו היתה אפשרות לשבת על האופיס עם חשבון עצמאי שלא קשור למשרד החינוך, ורק ההורדה והכניסה הראשונית היתה חייבת להיעשות דרכם
או שהיתה אפשרות לבחור חשבון שלך
עכשיו זה השתנה, והשם משתמש חייב להיות שם המשתמש שקיבלת ממשרד החינוך
כך לפחות זה אצלי
בהצלחה! -
https://reg-prod.eduil.net/
אחרי שאתה נכנס, תעתיק את שם המשתמש שמופיע לך שם (במידה ומופיע, או שצריך ליצור חדש), וזה יהיה שם המשתמש איתו אתה נכנס לחשבון האופיס שלך
תעדכן אם הלך חלק או משהו השתבש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות