בקשת מידע | האם יש איך לאתחל את המחשב כך שיפסיק להיות משויך לחשבון מייקרוסופט?
-
בווינדוס 8.
אין עניין בחומר שבמחשב. -
בווינדוס 8.
אין עניין בחומר שבמחשב.@אחרית-לעמך למיטב ידיעתי אפשר לעשות יציאה מהחשבון, לא צריך לאתחל את המחשב.
-
בווינדוס 8.
אין עניין בחומר שבמחשב.@אחרית-לעמך אפשר כמובן לשנות לחשבון מקומי בקלות בהגדרות הווינדוס.
כמובן שאם תתקין ווינדוס מחדש תוכל לבחור להתקין חשבון מקומי בלי רשת, אבל אין שום צורך בצעדים דרמטיים כמו התקנה מחדש ובטח שלא איבוד חומר. -
לא הסברתי ברור: אין לי את הסיסמה ואני לא מצליח להתקין את זה https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10 באונקי (הוא מתעקש שצריך להתקין דווקא בדיסק הקשיח)
-
בווינדוס 8.
אין עניין בחומר שבמחשב.@אחרית-לעמך מה הבעיה ככה??

-
@אחרית-לעמך מה הבעיה ככה??

@תמיד המחשב נעול
-
בווינדוס 8.
אין עניין בחומר שבמחשב.@אחרית-לעמך אני חושב שאפשר דרך החשבון וגם דרך הCMD אפשר מן הסתם
תסביר יותר לפרטים מה הבעיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות