בעיה | הרשאות RW לאחר ROOT
-
תגובה: מדריך | איך להשיג הרשאות RW לאחר ROOT
ניסיתי לעשות כמו המדריך אבל דורש 5 ג"ב פנוי בזיכרון הפנימי ואין לי.
יש אפשרות להגדיר שישמור את הקבצים בכרטיס, או האם יש אפשרות לעשות את אותו דבר דרך המחשב? -
תגובה: מדריך | איך להשיג הרשאות RW לאחר ROOT
ניסיתי לעשות כמו המדריך אבל דורש 5 ג"ב פנוי בזיכרון הפנימי ואין לי.
יש אפשרות להגדיר שישמור את הקבצים בכרטיס, או האם יש אפשרות לעשות את אותו דבר דרך המחשב? -
@טאראס-יבגני אתה עם M36, נכון?
אפשר במחשב לפרק את הסיסטם ובאריזה להכניס הרשאות RW.@שלוםפ לא אני עםM393.
יש אפשרות להרחיב את מחיצת SYSTEM EXT באמצעות ADB או דרך אחרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות