עזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac
-
שלום
התחדשתי במק אייר m4 ואני רוצה להתקין עליו SP Flash Tool
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי את הקובץ להתקנה...
יש מצב מישהו עוזר לי בזה?
זה דחוף לי..
תודה רבה!
@צדיק-תמים @איש-אמת -
@שניאור-שמח אני על mac intal ולא ידוע לי שיש בשבילי, אז בשבילך...
@איש-אמת כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
@שניאור-שמח אני על mac intal ולא ידוע לי שיש בשבילי, אז בשבילך...
מה? אז זה לא אפשרי?
-
@איש-אמת כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
@שניאור-שמח אני על mac intal ולא ידוע לי שיש בשבילי, אז בשבילך...
מה? אז זה לא אפשרי?
@שניאור-שמח כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
מה? אז זה לא אפשרי?
Welcome. אני קניתי אינטל מסיבה פשוטה - ככה אני יכול לעשות דואל בוט (וגם יש תסיבה שאין לי כסף
)
אבל תבדוק שוב אולי אני לא ביררתי מספיק או שב m כן יש (למרות שההגיון אומר הפוך) -
@שניאור-שמח כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
מה? אז זה לא אפשרי?
Welcome. אני קניתי אינטל מסיבה פשוטה - ככה אני יכול לעשות דואל בוט (וגם יש תסיבה שאין לי כסף
)
אבל תבדוק שוב אולי אני לא ביררתי מספיק או שב m כן יש (למרות שההגיון אומר הפוך)@איש-אמת עשיתי הרבה חיפושים באינטרנט, והרבה התכתבויות עם הai ולא עלה בידי….
-
@איש-אמת עשיתי הרבה חיפושים באינטרנט, והרבה התכתבויות עם הai ולא עלה בידי….
-
@שניאור-שמח גם אני, אז כנראה שאין (אגב גם שמעתי לאחרונה שאנדרואיד סטודיו לא היה תקופה ארוכה. וזה באמת מעניין למה)
@איש-אמת כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
@שניאור-שמח גם אני, אז כנראה שאין
אז הפתרון היחיד זה מכונה וירטואלית?
באסה -
@איש-אמת כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
@שניאור-שמח גם אני, אז כנראה שאין
אז הפתרון היחיד זה מכונה וירטואלית?
באסה -
@למה-באתי כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
יש יציאה לUSB למכונה וירטואלית?
לא הבנתי מה הכוונה..
אתה תצליח לצרוב עם מכונה?
ככה הבנתי שאפשר לעשות…
-
@שניאור-שמח אצלך לא באסה כזאת גדולה, m4 חייה די גדולה ופרללס לא נתקע איתו כזה מהר. וכמובן יש לך אחד פרוץ בפורום
@איש-אמת כתב בעזרה | התקנת SP_Flash_Tool על Mac:
וכמובן יש לך אחד פרוץ בפורום
https://mitmachim.top/topic/91287/מדריך-התקנת-parallels-על-מק-המדריך-המלא/30
-
-
לא הבנתי למה חשבת שיהיה למאק מה נראה לך המפתחים של mtk עובדים על מאק??
תתחיל להתרגל מלא תוכנות אין למאק
באשר ל sp אפשר עם ווינדוס עם פרללס ועדיין יש בלאגן עם דרייברים אני הצלחתי לצרוב רק במצב מיוחד (סוג של download mode) אני כבר לא ממש זוכר איך עשיתי את זה אבל א י כן זוכר שהייתי צריך ללחוץ הפלאפון על משהו כדי שיגיע למצב הזה ולא סתם צריבה רגילהאם תצליח תעדכן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות