מדריך | איך להעביר את כל זיכרון הדפדפן למחשב אחר
-
בתור אדם שעובד על כמה מחשבים אני צריך כל פעם מחדש להכניס את הפרטים שלי ולהתחבר מחדש לאתרים מסוימים
בקיצור: אני צריך לבזבז חצי מהזמן שלי על להזכיר לדפדפן מי אני
אז בדקתי וחיפשתי - והנה הפתרון:נכנסים לכתובת:
chrome://versionומעתיקים את הנתיב שמופיע בשורה של "נתיב פרופיל"

נכנסים לסייר קבצים ומעתיקים את התיקייה שבנתיב הזה
כלומר: נכנסים לנתיב הזה:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataומעתיקים לדיסק און קי תיקייה בשם Profile 1 או Profile 2 וכן על זה הדרך לפי מה שראיתם כשנכנסתם לכאן:
chrome://versionמכניסים את הדיסק און קי למחשב השני ומעתיקים את התיקייה לנתיב:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataעריכה: מתברר שבשיטה הזאת הסיסמאות ופרטי האשראי לא נשמרים וכן צריך להיכנס שוב לחלק מהאתרים אפשר לעשות את מה ש@makro האלוף כתב כאן
בהצלחה!
-
בתור אדם שעובד על כמה מחשבים אני צריך כל פעם מחדש להכניס את הפרטים שלי ולהתחבר מחדש לאתרים מסוימים
בקיצור: אני צריך לבזבז חצי מהזמן שלי על להזכיר לדפדפן מי אני
אז בדקתי וחיפשתי - והנה הפתרון:נכנסים לכתובת:
chrome://versionומעתיקים את הנתיב שמופיע בשורה של "נתיב פרופיל"

נכנסים לסייר קבצים ומעתיקים את התיקייה שבנתיב הזה
כלומר: נכנסים לנתיב הזה:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataומעתיקים לדיסק און קי תיקייה בשם Profile 1 או Profile 2 וכן על זה הדרך לפי מה שראיתם כשנכנסתם לכאן:
chrome://versionמכניסים את הדיסק און קי למחשב השני ומעתיקים את התיקייה לנתיב:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataעריכה: מתברר שבשיטה הזאת הסיסמאות ופרטי האשראי לא נשמרים וכן צריך להיכנס שוב לחלק מהאתרים אפשר לעשות את מה ש@makro האלוף כתב כאן
בהצלחה!
@מייבין-במקצת אתה בטוח שזה עוזר גם לסיסמאות וכדו'? כי אני חושב שלחמישים אחוז מהדברים זה לא עוזר
-
בתור אדם שעובד על כמה מחשבים אני צריך כל פעם מחדש להכניס את הפרטים שלי ולהתחבר מחדש לאתרים מסוימים
בקיצור: אני צריך לבזבז חצי מהזמן שלי על להזכיר לדפדפן מי אני
אז בדקתי וחיפשתי - והנה הפתרון:נכנסים לכתובת:
chrome://versionומעתיקים את הנתיב שמופיע בשורה של "נתיב פרופיל"

נכנסים לסייר קבצים ומעתיקים את התיקייה שבנתיב הזה
כלומר: נכנסים לנתיב הזה:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataומעתיקים לדיסק און קי תיקייה בשם Profile 1 או Profile 2 וכן על זה הדרך לפי מה שראיתם כשנכנסתם לכאן:
chrome://versionמכניסים את הדיסק און קי למחשב השני ומעתיקים את התיקייה לנתיב:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataעריכה: מתברר שבשיטה הזאת הסיסמאות ופרטי האשראי לא נשמרים וכן צריך להיכנס שוב לחלק מהאתרים אפשר לעשות את מה ש@makro האלוף כתב כאן
בהצלחה!
@מייבין-במקצת כתב במדריך | איך להעביר את כל זיכרון הדפדפן למחשב אחר:
בתור אדם שעובד על כמה מחשבים אני צריך כל פעם מחדש להכניס את הפרטים שלי ולהתחבר מחדש לאתרים מסוימים
בקיצור: אני צריך לבזבז חצי מהזמן שלי על להזכיר לדפדפן מי אנינדמה לי שיש אפשרות לעשות פרופיל נודד בכרום
לא יודע איך אבל נראה לי שאפשר -
בתור אדם שעובד על כמה מחשבים אני צריך כל פעם מחדש להכניס את הפרטים שלי ולהתחבר מחדש לאתרים מסוימים
בקיצור: אני צריך לבזבז חצי מהזמן שלי על להזכיר לדפדפן מי אני
אז בדקתי וחיפשתי - והנה הפתרון:נכנסים לכתובת:
chrome://versionומעתיקים את הנתיב שמופיע בשורה של "נתיב פרופיל"

נכנסים לסייר קבצים ומעתיקים את התיקייה שבנתיב הזה
כלומר: נכנסים לנתיב הזה:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataומעתיקים לדיסק און קי תיקייה בשם Profile 1 או Profile 2 וכן על זה הדרך לפי מה שראיתם כשנכנסתם לכאן:
chrome://versionמכניסים את הדיסק און קי למחשב השני ומעתיקים את התיקייה לנתיב:
C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Dataעריכה: מתברר שבשיטה הזאת הסיסמאות ופרטי האשראי לא נשמרים וכן צריך להיכנס שוב לחלק מהאתרים אפשר לעשות את מה ש@makro האלוף כתב כאן
בהצלחה!
@מייבין-במקצת
או להתקין דפדפן על הדא''ק בגירסא ניידת. יתכן שיש עדיפות בזה לפיירפוקס.
ואז הכל הכל בפנים כולל סיסמאות. -
@מייבין-במקצת אתה בטוח שזה עוזר גם לסיסמאות וכדו'? כי אני חושב שלחמישים אחוז מהדברים זה לא עוזר
@ע-ה-דכו-ע צודק... שכחתי לציין את זה
מה שלא נשמר זה:
סיסמאות
כרטיסי אשראי
ובחלק קטן מהאתרים יהיה צריך להתחבר מהתחלה
אבל אפשר לעשות את מה ש @makro האלוף כתב פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות